Sportbh, grote maat

Discussie in 'De lounge' gestart door takhen, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik ben op zoek naar een goede sportBH in een grote maat. Ik had de laatste keer dat ik een BH kocht maat 110FF ofzo. Nu is de omvang wel kleiner inmiddels maar ik heb nog steeds hele grote borsten en sporten is niet bepaald lekker nu.
    Iemand tips?

2. singa

singa Niet meer actief

Ik heb de sportbh van het merk Anita. Ik heb zelf (helaas) een g cup aan de zwangerschap overgehouden en dit merk ondersteunt echt goed. Sowieso vind ik hun bh's erg prettig zitten.

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Dank je! Ik zal opzoeken :)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  5. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

6. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    het probleem is dat ik niet online wil bestellen. Ik ben bezig met afvallen en weet dus mijn maat niet goed. Daar komt bij dat ik voor af wil weten hoe het zit. Maar wel bedankt voor de tips :)

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Inderdaad, gewoon meerdere maten bestellen en de rest terug sturen. Maar als je je maat niet precies weet, kan je beter ff langs lingerie winkel gaan en t laten meten. Livera heeft trouwens Saphh en die heeft regelmatig grotere maten. Daar koop ik mn bh's. Als ze ff niks hebben kan je je telefoonnummer achter laten en dan bellen ze je als ze iets binnen krijgen in jouw maat.

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Deze heb ik ook, ik heb cupmaat 70F, geen gemakkelijke maat dus.
    En ik rij elke dag paard dus ik moet wel een goede bh hebben. Ze zijn niet goedkoop, maar gaan wel heel lang mee, en geen snijdende bandjes! En, allerbelangrijkste, alles blijft keurig op zn plek!:D

10. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Ik droeg met een grote cup triaction van triumph, ik kocht deze bij speciaal zaken en niet duur.

11. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    bedankt voor tips allemaal!! ik ga toch online bestellen, de winkels zitten gewoon te ver weg.

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Shockabsorber. Heb ik besteld bij wehkamp. llerlei maten en passen welke het beste zat. Heerlijk ding! Ik bestel er nog een bij.

13. MamaMissP

MamaMissP Actief lid

6 feb 2011
    158
    0
    16
    Zeeuws-Vlaanderen
    Kijk zeker eens op deze site.Je kunt er zelfS een test doen welke bh voor jou het beste is.Ze hebben ook regelmatig leuke aanbiedingen.
    www.kiesdejuistesportbh.nl

Momenteel 10 euro korting met de kortingscode: VAKANTIE

Deel Deze Pagina