Ik vraag me af hoeveel dagen jullie kindjes naar de opvang of gastouder gaan. Demi gaat nu 4 hele dag en dat zal op den duur 3 hele dagen zijn, maar door de drukte op mijn werk is het voor mij de komende tijd nog niet mogelijk om minder te werken.
Justin gaat 2 dagen naar het KDV en 1 dag naar opa en oma. Heb het idee dat hij t zelf ook niet erg vind, gaat altijd met n glimlach er op aan.
onze kids gaan 3 dagen per 2 weken naar opa en oma, dus eigenlijk 1,5 dag per week (heb gestemd op 1 dag )
Onze dochter gaat 1 dag naar het KDV en 2 dagen naar oma. Ik heb 3 dagen gestemd, al vind ik mijn moeder niet echt een gastouder. Maar ze is 3 dagen van huis.
Levi gaat 2 keer een halve dag naar het kdv. Ik werk zelf 3 halve dagen op een bso dus werk pas na schooltijd, vandaar de twee halve dagen. En een dag papa.
2 dagen kdv Die 2 dagen werk ik overdag zijn vaste dagen en de andere dagen werk ik in de avond (omde week) of in het weekend (ook om de week) en dan is papa lekker thuis
hier 3 dagen naar de gastouder en 2 dagen mama. als ik in het weekend of in de avond werk, is papa thuis
Eigenlijk mag ik nog niet stemmen (zie banner ) maar het is de bedoeling dat "puk" drie dagen naar de opvang gaat en dat mijn vriend en ik elk een dag doordeweekse dag op ons nemen.
Wij hebben trouwens ook een papa-dag buiten de de 4 dagen opvang. En ik ben altijd in het weekend thuis en mn man ook 1 dag in het weekend.
Het is de bedoeling dat Maud straks in januari als ik weer moet gaan werken 3 dagen naar een oppasmama gaat.
2dagen kdv en op het moment een ochtend naar oma. En een halve middag van 15.15 tot 5 naar de andere oma of zijn tante.