Laatste weken - Tips om de lol er in te houden ;)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sinem, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinem

sinem Actief lid

11 okt 2012
    178
    0
    0
    Den Haag
    Lieve dames,

Ik ben nu 33 weken zwanger en voel me de laatste tijd best wel nogal zielig ;) Het zit me niet helemaal mee door mijn schildklierafwijking en bipolaire stoornis (ik dreig in depressie te schieten) en daardoor zie ik momenteel de lol van zwanger zijn niet meer zo in.. Ik zit al heel wat weken thuis, verveel me rot en kan de deur niet veel uit door klachten en gebrek aan gezelschap (manlief werkt 6 dagen per week). De uitzet heb ik bij elkaar, dus shoptherapie is ook geen goed idee. ;)

Wat ik dus zoek zijn tips om het een beetje leuk te houden! Hoe komen/kwamen jullie die laatste 'zware' weken door? :D

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik kan de deur niet meer uit mits iemand mij met de auto vervoertz zit dus ook hele dagen thuis zowat. Maar ik vind het helemaal niet erg. Ik geniet enorm van de rust. Ik heb elke doordrweekse dag een koffiedrinker. Ik kijk leuke kookprogrammas op tv.
    Ik houd van knutselen, haken en breien. Lees een paar boeken en doe smiddags een dutje. Dagen vliegen echt voorbij hier ;)

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Leen van iemand (of koop) leuke boeken, serie, films... Nodig mensen uit of ga zelf op pad.
    Ik probeer elke dag een kleine.planning te maken. Daar zit.meestal boodschappen doen, wandelen en een stukje huishouden bij. Tussendoor kijk ik programma's terug en tv series (op.dvd)

4. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ga inderdaad haken of breien. Je hebt heel veel sites met leuke patroontjes en instructie video's op Youtube etc. Ik heb al heel veel mooie en leuke dingen voor de kleine gemaakt (dekentjes, knuffels, truitje, slofjes etc)
    Succes met de laatste weekjes :)

5. Dani1986

Dani1986 Lid

24 mrt 2012
    17
    0
    0
    Dat gevoel van verveling herken ik heel goed! Heb er nu drie weken verlof op zitten en ben donderdag uitgerekend. Ondanks dat ik veel minder energie heb en zelfs de afwas in twee keer moet doen verveel ik me :( Ben altijd iemand geweest die niet lang stil kan zitten en voor lezen of handwerk heb ik al helemaal geen geduld. Durf ook niet goed meer alleen de deur uit te gaan.. Zit niks anders op dan wachten en duimen dat de kleine meid snel komt!

6. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    aan mij heb je weinig. ik zie de lol er ook niet meer zo van in.
    moet om de dag naar het ziekenhuis (randje zwangerschapsvergiftiging).
    heb nog 2 kleintjes (2 en 4) rondlopen. ik hoef me niet te vervelen, want huishoudelijk werk genoeg met 2 kinderen, maar mijn lijf kan niet meer.

hopelijk vind jij een leuke hobby voor de laatste weken.

Deel Deze Pagina