Tongpiercing vraag

Discussion in 'De lounge' started by Marieke1983, Feb 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb tijdje terug een tongpiercing gehad, maar deze is 2,5 jaar terug deels dicht gegroeid. Zaterdag ga ik hem weer laten zetten.

Nu was ik op internet op zoek naar leuke piercings met plastic balletjes, maar ik kan bijna overal alleen maar 16 of 19(!!) mm kopen. Ik kan me herinneren dat ik (als de tong is geslonken natuurlijk) 12 mm droeg, soms zelfs 10. Maar deze maten zijn online bijna niet te krijgen.

Klopt mijn herinnering wel of is 16mm inderdaad wat de gangbare maat? Het lijkt mij zo groot! En waar (online) kopen jullie je piercings?

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Ik heb ook altijd een tongpiercing gehad. Sinds 4 jaar niet meer, maar volgens mij was het ook 12mm. Kun je niet ff informeren bij de shop waar je hm laat zetten ?

Mis je je tongpiercing ? :D

3. Marieke1983

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    16 is standaard. 12 en 10 is vaak gebruikt bij navelpiercongs. Je kunt ook alleen balletjes kopen. Doe ik ook meestal.

5. Marieke1983

16 is wel echt lang, dan zit je toch constant met dat balletje tussen je tanden? Zelfs 12 kwam er bij mij nog tussen.
    Dan idd maar balletjes kopen, maar een tweede staafje erbij vind ik wel zo prettig.

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

als ik het woord tongpiercing hoor dan doet me dat altijd meteen denken aan meiden die gehele dag ermee zitten te spelen tong constant uit de mond... geklik en geklak:)

7. Asherah

Asherah Bekend lid

May 22, 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ik kocht mijn piercings altijd hier! Hier kun je staafjes van 12 mm los verkrijgen, kun je de balletjes er zelf bij kopen!

8. Marieke1983

Dank je! Neem wel aan dat de 1.2 mm staafjes 12mm moeten zijn? :D

Oh wacht, das de breedte :)

9. Asherah

Asherah Bekend lid

May 22, 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Haha inderdaad, foutje denk ik ;) Aha, ik snap het!! Oh je kan ze zelfs van 6 en 10 mm verkrijgen zie ik!!

10. videlsje

videlsje Bekend lid

Dec 21, 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    ik heb geen idee wat ik heb, heb ik geloof ik op de gok online gekocht, maar ik koop ze altijd hier zijn tenminste nog leuke prijzen kun je nog wel een balletje voor inslikken wat mij dus regelmatig overkomt :D
    Crazy Factory Piercing

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb zelf 10mm erin. Als ik 16mm in zou hebben dan zit die alleen maar in de weg

12. Marieke1983

Bedankt! Ik heb twee staafjes besteld (10mm en 12mm) en dan kan ik weer even vooruit :)

Share This Page