Dan is het wel apart idd. Sommige mensen houden idd niet van vreemden aan hun deur, maar een bankstel valt lastig te verzenden. Zou vragen of je op een openbare plek af kan spreken en anders ervan af zien. Beetje zonde van het geld als je er ook steeds langsfietst. Maar het adres weet je dus al? Dan vind ik het ook wel apart. Snap nl dat mensen hun adres niet willen geven, maar als je die ook al weet?
ik vind het ook niet fijn als mensen aan de deur komen, ook vaker vreemde figuren gehad. maar doe het altijd toch omdat ik niet als oplichter gezien wil worden.
Ik verkoop ook alleen aan de deur als het echt niet anders kan (heb bijv mijn maxi cosi en wipstoel zelf afgegeven bij die mensen,woonde in de buurt ook). Ik geen volk aan de deur en ik zit niet onnodig te wachten,kopers blij met de 'service'.
Ik doe ook niet aan ophalen ... Iedere dag andere aan de deur. Maar als je 5 min bij me vandaan woont kom ik het je wel brengen kleine moeite. Mss kun je dat is vragen. Snap wel dat je 5 euro verzendkosten teveel vind voor een afstand van 5 minuten
Even los van het bankstel: je doet de deur open en je potentiele koper blijkt een overvaller of verkrachter te zijn... Daarom hou ik niet van mp verkoop aan de deur als ik alleen thuis ben en eigenlijk zelfs niet als ik met meer mensen ben. Ik zet als ik al wat verkoop ook bijna altijd (tenzij niet verzendbaar) ook de adv op alleen verzenden. Nog een reden, 100 x mensen hebben die niet op komen dagen terwijl ik er voor thuis blijf kost mij te veel tijd. Postkantoor kost me maar 10 min
Ik heb dat soms ook, dan wil ik niet dat mensen weten waar ik woon en wellicht heeft deze koper dit ook. Dan spreek je toch op een openbare plek af?