Een vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Veraenroy, 25 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik had vanochtend ook al een vraag aan de verloskundige gesteld, maar ik heb er nog geen antwoord op gekregen. Nu heb ik sinds vanochtend regelmatig, om de 10 minuten steekjes in m'n buik rechts van de navel. Het voelt aan als eens spastische darm.

Maar nu heb ik er sinds een uurtje een kwaaltje bij. Ik heb het gevoel waneer die steekjes komen, er een ballon opgeblazen wordt in mijn buik,(harde buiken?) Mijn buik is dan niet helemaal hard, onder m'n maag en waar die steken zitten.

Weet iemand wat dit is?

Aan de moderators: zouden jullie hier aub geen slotje op willen doen? Dan liever een slotje op de vraag die ik aan de verloskundige gesteld heb.

Bedankt,

Vera.

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik denk dat je zulke vragen juist beter bij een verloskundige kunt stellen.
    Die hebben er een betere kijk op dan wij!

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Dat weet ik wel, maar ik ben elke 5 minuten aan't kijken of er al antwoord is, maar helaas. :(

Ik dacht dat er misschien meer meiden waren die het zelfde hebben als ik, en wel weten wat het is.

Ik durf ook m'n eigen verloskundige niet te bellen, want ik heb al vaker gebeld en ben bang als ik te veel bel, en er is iets serieus aan de hand, dat ik dan niet meer serieus genomen wordt.

4. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    mijn vk heeft tegen me gezegd dat je beter tien keer voor niets kan bellen dan een keer te laat....
    bedoel aleen maar te zeggen dat ik als ik jou was gewoon zou bellen!
    ze zjin na mjin weten verplicht om je telefoontjes te beantwoorden
    want die vks op het forum die lezen en reageren ook weleens pas savonds zag tegen 8ten ofzo
    dus meid bel gewoon die vk ff op!

laat je het ff weten?

ik heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn

Deel Deze Pagina