Niet laten huilen, zoooooo vermoeiend...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hoe is het met je meissie?

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik vind het top van je dat je hebt gebeld! En dat je man er heen is gegaan!
    Meid als jouw gevoel zegt dat er iets niet klopt dan moet je luisteren naar jezelf! En je niet bang laten maken omdat je anders voor L*L staat!
    Ik heb wel geleerd voor mezelf op te komen.. Hoe vaak ik wel niet bij de HA sta om dr oortjes te laten controleren.
    Tsja ze hebben dus 2 keer een fikse ooronsteking over het hoofd gezien.... En iedere keer als het weer zo slecht met dr gaat ga ik gewoon weer heen.
    En dan is er maar niets! Ik ga dan in ieder geval weer met een ander gevoel naar huis.

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nou dames, daar zijn we weer ;)
    Ze had dus een flinke oorontsteking :( en daar doen ze eigenlijk niks aan. Zijn het weekend tóch weggeweest, was nou eenmaal geboekt. Ze heeft in campingbedje bij ons op de kamer geslapen (hotel) en de eerste nacht nog redelijk veel gehuild en bij ons gelegen. De 2e dag ging het al veel beter en ook de nacht gelukkig. Nu net weer in haar eigen bedje gelegd, ze stribbelde even tegen na 3 dagen fulltime bij papa en mama zijn maar ze ging na 5 minuutjes wel slapen gelukkig. Ben blij dat het wat beter gaan inmiddels, lief dat jullie zoveel begrip hebben gehad hier!

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Daar zijn we voor toch ;)

Succes meid. Hoop voor je dat je kleintje snel beter is en ze geen last meer heeft van haar oortjes.

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nee echt last heeft ze niet meer van haar oortjes, nu komt er weer een kies door :x:( GRRRRRRR.... het is ook altijd wat!
    Vannacht stond ze weer huilend rechtop in bed en dan maar raden wat je moet doen: niet laten huilen maar ook niet bij ons in bed, liggen wilde ze niet, wel op de arm rondgedragen worden op haar kamertje, beetje water drinken, beetje troosten, dentinox.... nog paar minuutjes wachten en toch terug naar bed... gelukkig viel ze daarna weer in slaap, maar ik kan me de nacht niet meer herinneren dat ze gewoon sliep van 20u-8u aan 1 stuk door en daar baal ik toch wel een beetje van :)

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Nu weet ik het zeker en wil het hier toch even melden: het komt gewoon écht goed als je ze niet laat huilen!
    De laatste weken was Charlotte ontroostbaar 's nachts en hadden we vele slapeloze nachten. Verkouden, kiesjes, oorontsteking, steeds maar huilen en niet meer in haar eigen bed willen slapen. We hebben ervoor gekozen om haar bij ons in bed te nemen als ze huilend wakker werd, wel steeds bij het gaan slapen in haar eigen bedje gelegd. En ik was zo bang dat ze straks helemaal niet meer in haar eigen bed wilde maar jawel: ze slaapt sinds een week gewoon weer hele nachten in haar eigen bedje. Huilt nog wel een keer of 2 maar gaat na het troosten weer in haar eigen bedje verder slapen.
    Wat ben ik blij dat we haar niet hebben laten huilen en dat het allemaal dan toch weer goedkomt! Wilde ik toch even kwijt...;)

7. adi

adi Niet meer actief

Goed gedaan meis!! Dat laten huilen is toch nergens goed voor, daarmee geef je je kind alleen de boodschap mee dat ze niet hoeft te rekenen op haar ouders als ze het moeilijk heeft.

Hier zitten we ook volop in sprongetjes, doorkomende tandjes, nachtmerries enz. Ze slapen meer bij ons dan in eigen bed, maar ik merk niet dat ze daarna moeite hebben met teruggaan.

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dank je :) Wat heb je dat eerste mooi omschreven, je slaat de spijker op zijn kop. En verder:
    Knap hoor, hoe jullie dat doen met 3x die dramanachtjes met 3 ukkies, petje af!

9. adi

adi Niet meer actief

Tot nu toe komen ze hier om de beurt 's nachts, gelukkig maar. En vaak zat slapen ze gewoon netjes door zodat wij bij kunnen tanken.

Vannacht had Aldin bijv echt nachtmerries, hij bleef maar gillen, we moesten hem echt wakker maken, want troosten hielp niet. Toen ging mijn man met hem in de logeerkamer slapen, zodat ik gewoon door kon slapen.
    En Aldin heeft heerlijk met papa in het grote bed geslapen.

Deel Deze Pagina