Hallo, Van de week een topic geopend over dochter met buikpijn (mogelijk als bijwerking na de 9 jaars prik) Nu werd ik vanmorgen kortstondig even heel erg misselijk en daarom 1x overgegeven. Nu ben ik wel iemand die gevoelig is voor misselijkheid, maar de laatste keer dat ik heb overgegeven was in de zwangerschappen en ben nu niet zwanger . Wel veel last van stress en lage bloeddruk. Maar na de buikpijn en overgeven van mijn dochter dacht ik meteen.. nee he.. een virus. En omdat ik last heb van een (te) hoog verantwoordelijkheid gevoel naar mijn omgeving toe dacht ik voor de zekerheid laten testen op COVID. Nou was er aanvankelijk geen plaats bij ons in de buurt via online, dus dan maar telefonisch. Kon de medewerker slecht verstaan, maar ze vroeg naar mijn klachten en toen ik misselijkheid zei, zegt ze deze staat niet op onze klachten lijst, dus u kunt geen afspraak maken. Ik moest de huisarts bellen. Inmiddels ben ik totaal niet meer misselijk en ook geen andere klachten. Ik zou niet weten waarom ik de huisarts zou moeten bellen en ik blijf voor de zekerheid vandaag nog even binnen. Naar mijn idee heb ik er nu genoeg aan gedaan toch? Wat zouden jullie doen? Sorry voor mijn domme vragen, ben er gewoon erg onzeker in.
Ik had dit laatst ook. Heel gek. Ik heb dit niet als reden gezien om mij te laten testen. Had ook geen enkele andere klacht.
Ik vind dat je genoeg hebt gedaan. Ik zou voor de zekerheid vandaag lekker binnenblijven en als het hier bij blijft niet gaan testen. Mijn zoon van 13 kwam vanmorgen ook misselijk en met buikpijn uit bed. Misselijkheid is snel weggetrokken, de buikpijn blijft nog. Daarom niet naar school, maar volgt hij de lessen online. Vooralsnog zie ik geen reden om te testen.
Bedankt voor je reactie! Vervelend zeg voor je zoon. Maar fijn om te horen dat het dus niet heel raar is dat me nu niet meteen laat testen. Zijn je andere kinderen ook gewoon naar school? Hier wel. Gelukkig kon mijn man ze brengen. Edit: ik meen dat ik ergens gelezen had dat je meer kinderen had toch?
Ik zou me obv deze klachten niet laten testen en je kan ook geen afspraak maken met enkel deze klacht . Zal wel een ander virus zijn, die zijn er namelijk ook nog