Niet lekker door hitte

Discussie in 'De lounge' gestart door Ziggyy, 25 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maliro

maliro Niet meer actief

Ik drink idd voornamelijk lauw en warm. Maar bedankt voor het advies :)

Madelie vindt dit leuk.
  2. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Hahahaha breath in... breath out:D

3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Oh dat wist ik dus niet. Ik drink dus veel water met Citroen uit de koelkast... ga zo maar even thee zetten dan!

Thanks voor de tip

Madelie vindt dit leuk.
  4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Jup. Heb het ook, plus snip verkouden nu.. En een baby die er ook veel last van heeft..

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier ook last van de warmte. Maar wat goed helpt; voeten in een koud badjes, natte koude doek op m’n hoofd (als een soort bandana), ik drink kruidenthee lauw (warm vind ik niet lekker nu), en ik eet ‘s middags warm en pittig (daarna voel ik me echt even opgekikkerd en fris).

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ehm...werken met een longontsteking?
    Geloof dat je hersenen bevangen zijn door de hitte.:confused: Thuisblijven hoor!

Zonnestralen vindt dit leuk.
  7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik voel me duizelig, mijn ogen kunnen slechter focussen en mijn hoofd voelt vol. Het liefste lig ik de hele dag op de bank met de gordijnen dicht.

Morgen moet ik voor het eerst werken na de vakantie en we hebben geen airco in het deel waar ik zit :( zie er zo tegenop!

8. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Hier ook lamlendig. En moe! Vanochtend moesten we naar een afspraak. Ik moest 2x 45 minuten wachten in n warme ruimte terwijl mn jongens aan de beurt waren en ik wist van gekkigheid niet meer hoe ik moest zitten. Duizelig en zweten. Iedere keer opstaan, stukje lopen.. bah!

Toen even snel naar de supermarkt en nu houden we (Ik en zoons van 6 en 8) een siësta op het grote bed. Sinds gister houden we een lijstje bij met hoeveel glazen water we drinken en ik merk dat mn jongens daar bewust meer door drinken.

Rest van de dag sluiten we ons op. Vanmiddag filmpje of een bordspel. Leuk hoor, vakantie, maar mn jongens zouden het toch echt fijner vinden als ze weer lekker zouden kunnen voetballen.

9. Ziggyy

Ziggyy Niet meer actief

Wat 'fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben. Dacht echt dat het een beetje een rare reactie was van mijm lichaam en er misschien wat anders aan de hand was

Wij zijn vandaag vertrokken op vakantie met de auto. Wel binnen nederland maar gelukkig richting de kust. Ik hoop echt dat het daar iets beter te doen is dan bij ons in het oosten

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik merk altijd last van de warmte als ik alleen meer ga drinken, maar dan elektrolyten niet aanvul. Dan krijg ik juist hoofdpijn enzo. Dus naast extra water drinken ook een mandarijntje en een kopje bouillon. Of een AA isotone blabla, maar ORS voldoet ook :p

moielle en nizzie86 vinden dit leuk.
  11. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik kan er ook niet zo goed tegen. Mn schildklier werkt te snel en ik sta nog niet goed ingesteld.
    Moet helaas extra werken omdat mn 2 collega's met dezelfde functie als ik op vakantie zijn.
    Gisterenavond was ik vrij, maar aangezien de kids niet kunnen slapen met dit weer was ik nog drukker dan op mn werk. (Mn man en ik wisselden af)
    Mn hoofd voelt zwaar en vol, ben wat licht in mn hoofd als ik teveel doe. In de zon is helemaal geen optie. Heb een necrofiel om mn hoofd gedaan toen ik de was ging ophangen.
    Zaterdag gelukkig "maar" 28graden en een paar druppels regen, kijk er echt naar uit.

12. Kerstster

Kerstster Actief lid

1 nov 2015
    261
    31
    28
    Vrouw
    Silvermoon City
    Nou idd! Ik vind dit weer ook echt vreselijk, heb sowieso al een schijt hekel aan hitte en nu ik zwanger ben en veel last heb van lage bloeddruk maakt dat er echt niet beter op...

Ik slaap ook heel veel, snel last van licht in mijn hoofd en mijn suikerspiegel daalt ook nu sneller (maar of dat met de warmte te maken hebt weet ik niet, tis hoe dan ook vervelend)
    Schijt warmte, mag van mij wel weer kouder worden. :p

Floeperd vindt dit leuk.
  13. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.949
    1.711
    113
    Vrouw
    Van mij mag het gaan vriezen!
    Op kou kan je je kleden en met die hitte niet.

14. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Ja t is niet meer echt prettig zo. Voel me ook niet bepaald top fit ( duizelig, misselijk ed. ) ,Maar goed, ben ook wat verder in mn zwangerschap dus dat helpt ook niet echt. Kleine meid heeft t ook wat zwaarder volgens mij. Mijn zoon daar in tegen vind het heerlijk,als ik hem op zn woord moet geloven..
    Dalijk werken .. Maar goed thuis is t ook niet uit te houden ..

We moeten ons met ze alle er maar door heen slepen. :D Volgend jaar op vakantie naar een koud land.. Spanje ofzo haha

Marchella vindt dit leuk.
  15. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Autocorrect? :D

Indire, Marchella, nizzie86 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Beelddenker hier :eek:o_O:roflmao:

17. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Dat hoop ik wel :roflmao:

18. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Je bent zeker niet de enige. Ik voel me ook niet lekker maar wat nog erger is; ik ben ontzettend chagrijnig.

En de baby slaapt amper vandaag, kan het haar niet kwalijk nemen uiteraard!
    Normaal gesproken zou ik dan lekker gaan wandelen en slaapt ze direct maar dat gaan we maar niet doen vandaag.

Goede tip van dat lauw water drinken. Ga t direct doen

19. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik heb het ook echt gehad met de hitte. Ik slaap slecht en de hangerige kinderen worden me ook teveel.

Ik heb ze nu even naar een buurvrouw gestuurd en lig zelf half bloot op de tegelvloer van de woonkamer.

Sun01, Marchella, nizzie86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Dat overprikkeld zijn herken ik ook, naast het ziek en zwak voelen. Ik heb een zeeeer kort lontje en ben momenteel allesbehalve een leuke moeder. Wat een hel dit... en dan hoor je de mensen zeggen dat je niet mag klagen. Nou... ik klaag dus lekker wel. Bah!

Deel Deze Pagina