Niet lekker in mijn vel

Discussie in 'De lounge' gestart door weegschaal18, 15 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Op het moment zit ik niet lekker in mijn vel; komt door financiële stress doordat ik alleen ben met mijn zoon en dus alles zelf met verdienen, ik werk in de thuiszorg en op het moment is het erg rustig wat betekent dat ik niet aan mijn uren kom, ik raak er gestresst van, heb in weinig dingen nog zin, of het kost mij moeite. Ik weet niet zo goed wat te doen.

2. Rietje001

Rietje001 Actief lid

22 mei 2015
    133
    99
    28
    Vrouw
    Sudwest Fryslan
    Ik zou eens een afspraak maken bij de huisarts, om even te praten. Wellicht kan hij/zij je doorverwijzen of misschien een vinger aan de pols houden. En het is niet raar dat het je over de schoenen loopt als je overal (al was het alleen maar gevoelsmatig) alleen voor staat. Dat zou mij ook aanvliegen, helemaal als ik vrees voor mijn inkomsten.

3. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts, hopelijk kan zij wat voor mij doen of in iedergeval praten. Al heb ik net ook met een vriendin gepraat, zij is ook mijn collega dus dat is wel fijn om je gevoel even kwijt te kunnen.

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Ik herken het wel. Ik werk op 0 uren basis in de zorg en ik stress ook veel of ik wel aan mijn uren kom en wel voldoende verdien om rond te komen. Deze maand is het helemaal erg want ik heb in augustus 2 weken niet gewerkt (vakantie) maar dat was natuurlijk onbetaald dus nu heb ik het heel krap deze maand. Ik kan mezelf echt verliezen in die stress en dat vind ik ook heel vervelend.

5. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Ik ben hoogsenstief en daardoor komt alles harder binnen en kan ik het moeilijk relativeren helaas, gelukkig heb ik wel wat mensen met wie ik kan praten. Maar doordat ik alleen ben heb je niet elke keer iemand om mee te praten dat maakt het ook wel lastig.

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou misschien naast een afspraak bij de huisarts, naar een andere baan gaan zoeken. Eentje die meer financiële zekerheid geeft.

7. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Ik kijk inderdaad ook uit naar een andere baan, maar heb nog niks gevonden.

8. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Kan je geen aanvullende uitkering aanvragen met daarbij de bijbehorende sollicitatie plicht , Ik ken meerdere dames in de thuis zorg die dat hebben gedaan omdat de thuiszorg vaak onzeker is kwa uren.

bosi333 vindt dit leuk.
  9. weegschaal18

weegschaal18 Bekend lid

14 jan 2015
    630
    148
    43
    Dat zou kunnen, maar ondertussen ook op zoek naar een andere baan.

Deel Deze Pagina