Hallo.. Ik ben hier nieuw.Ik ben een meid van 30 en heb een dochtertje van 3 1/2 jr.Mijn 1e dag van mijn laatste ongi was 01-11 en voor de rest heb ik een normale cyclus.Maar ik ben nu nog niet ongi...heb bijna alle symptomen van zwanger zijn van misselijkheid tot gauw moe zijn.En dus heb ik vandaag de test gedaan, maar de uitslag is negatief.Hoe kan dit?Ik hoop eigenlijk een beetje op een antwoord,want ik geloof dat even onzeker hiervan word..ben ik nu wel zwanger of niet?Of heb ik de test te vroeg afgenomen. Groetjes ladydkny
Hoihoi, Wat is de lengte van je cyclus en ben je altijd regelmatig ongesteld? Het kan zijn dat je eisprong wat later is geweest en dat je daarom net te vroeg was met testen. Je kan nog een test doen maar je kan ook naar de huisarts voor een test. Spannend....! Groetjes Imke
Mijn lengte van mijn cyclus is tussen 21 en 25.Ik vind het vrij normaal.Maar nu ben ik erg onzeker van geworden.Dus zou ik dan de test nog eens aan het einde vd week moeten doen : Groetjes Lady Dkny