zwangerschapstesten kv2v5 en zwanger&kids?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BeebieBeeb, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hallo, even een simpele vraag van mijn kant:

De zwangerschapstesten van zwanger&kids (de cassette's) zijn die net zo "goed" als de kruidvat testen (die 2 voor 5 euro)?

Ik weet, als je echt zwanger bent, test je met alle testen wel een keer positief, maar zijn ze ongeveer even gevoelig? (dan ga ik even een grote bestelling doen hier op internet, wel zo makkelijk, zonder een bekende tegen te komen..) :)

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn de 'gewone' van Z&K wat minder gevoelig. Maar de uiterst gevoelige (ik heb de midstream gebruikt), waren bij mij eerder positief dan die van het kruidvat. Hopelijk snel een positieve test voor je!

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    nou ik heb met die 2v5 testen al op 9 dpo positief getest, dus volgens mij zijn die gevoelig genoeg ;)

Misschien verschilt het gewoon per persoon welke test eerder reageert. Apart eigenlijk he, je hebt toch allemaal hetzelfde hcg? Misschien in meer of mindere mate, maar het is best raar dat de een met de ene test negatief test en met de andere test positief, terwijl iemand anders met een andere test weer eerder positief test... ik vraag me af hoe dat kan..

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    De normale van Z&K vind ik niet goed. Kruidvat vind ik veel beter!

5. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik zou ook voor de kruidvattesten gaan ;) ik teste zelf al op 9dpo positief met deze testen :)

6. Alleentje

Alleentje Bekend lid

25 okt 2010
    524
    0
    0
    Ik had de dipsticks van Z&K. Had op 9 DPO een positieve test. Dus ik vond de dipsticks goed en goedkoop!

7. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik ben ook voor de kruitvat 2v5 ik had even op hun site gekeken maar je kan wel testen online kopen bij kruitvat behalve nou net die...

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik testte met die van z&k (diezelfde als van kruidvat) VALS positief!!!!! Ze werden niet donkerder, maar waren wel zichtbaar positief...
    Ik was niet zwanger, en ook niet geweest!

edit, had dit wel met verschillende testen, maar die van z&k testte het duidelijkst terwijl ik geen hcg had...

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    hmm meiden bedankt, alleen hier wordt ik natuurlijk niet wijzer van!!! haha :D
    iedereen zegt iets anders, maar ik ga toch maar gewoon naar kruidvat, die waren de vorige keren ook prima.

eigenlijk vind ik die van kruidvat helemaal niet leuk, die heb ik tot nu toe het meest gebruikt, maar die blijven altijd zo wit! ;) kan je ze ook met 2 streepjes kopen haha

10. mamavan2meiden

30 okt 2010
    5
    0
    0
    En? Wat is het resultaat zit in spanning te wachten.

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    nouwwww ik test pas volgende week! haha!
    maar ging net naar de kruidvat en toen hadden ze nog maar 1 doosje! ik tegen die verkoopster, hallo hebben jullie er niet meer?? zegt ze ja maar hier zitten er 2 in hoor? jaaa hallo vertel mij wat, ik wilde een goede voorraad!!!haha ohhhh ze snappen er ook niks van ;)

12. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hahaha

13. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Jaa die dingen gaan volgens mij al warme broodjes.. pas moeste ze voormij maar eens in dat magezijn gaan kijke want er was niks meer!! Owh en trouwens sommige kunnen al week van te voren positief testen omdat ze meet hcg hebben dan andere!

Deel Deze Pagina