Ik ben zwanger...maar voel nog niks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Belle24, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle24

Belle24 Lid

10 apr 2006
    6
    0
    0
    Ik ben echt zo blij dat we zwanger zijn.............maar het lijkt ook weer zo onwerkelijk. We hebben 10 juli een afspraak in het ziekenhuis om een echo te maken.........................Ik ben echt zo nerveus.........Ik hoop alleen maar dat het gezond is........dat wachten is echt verschrikkelijk...

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Het is ook heel onwerkelijk, vooral in het begin.
    het is heel normaal dat je onzeker bent, het komt vast allemaal goed als je straks een echo hebt gehad en blijkt dat alles op z'n plaats zit, het hartje klopt! Dan krijg je ook pas echt het gevoel dat er 'iets' in je buik zit... en reken maar dat als je straks wel vanalles voelt en het zijn nare dingen dat je dan af en toe terug verlangt naar de tijd dat je nog nergens last van had..... maar dat vertelde ze ook tegen mij toen het nog heel pril was.... en dan wil je dat toch niet geloven.... hahahahaha

Liefs Niki

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    meid wees blij dat je niets voelt, ik merkte ook totaal niets van mijn zwangerschap (ja vanaf een maand of 4 had ik veel last van maagzuur maar daar was dmv medicijn goed mee te leven) verder totaal niks en was het gewoon dat ik wist dat ik in verwachting was dmv echo's etc en een groeiend en schoppend buikje maar anders...

geniet er lekker van er zijn er tig die laveloos op de bank hangen omdat ze niks meer kunnen, willen weet ik veel, hoop maar dat het zo blijft, en ga er aub niet vanuit dat het niet goed is meid, daar moet je gewoon zolang er geen reden voor is vanuit gaan...komt heus wel goed..

succes :D

4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Ik heb ook nergens las van, voel me heerlijk en voel me zo als ik me altijd voel :D
    Dat had ik met mijn dochter ook tijdens de zwangerschap.
    9 maanden nergens last van (alleen iets vaker naar de wc ;))
    Bij m'n zoontje was dat wel anders pfff.....voelde me 9 maanden echt beroerd.
    Dus ik hoop dat ik me zo blijf voelen nog 8 maandjes lang...nou ik klaag dan niet hoor hihi

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    LInda,
    ik voelde me juist kippelekker, normaal zat ik heus wel lekker in mijn vel, maar ik weet ff niet hoe ik het uit moet leggen voelde me gewoon super, en dacht dat het kwam doordat ik in verwachting was (beide keren direct) nu weet ik beter nu we bezig zijn voor een 3e, nu weet ik dat het gewoon komt omdat ik gestopt ben met de pil dat ik me weer zo lekker voel, de pil heeft (had gelukkig moet ik zeggen) bij mij dus best wel invloed merk ik nu, en ik kan alleen maar hopen dat als het weer zover mag zijn ik weer net zulke zwangerschappen heb als voorgaande 2...heerlijk gewoon...

hoop voor je dat je net zo'n zwangerschap tegemoet gaat als bij je 1e..succes meid

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

goh. ik snap wat je bedoeld ik voel ook niks.. naja soms wat sheutjes in mijn rug.. maar dat maakt het weer onzeker zal het wel geod gaan in die buik van mij :( maar gelukkig 14 juli ga ik even naar de verloskundige om te kijken hoe en wat.. hoop snel dat ik een echo kan maken met mijn mannetje..! zoda8t ik weet dat alles egt wel zijn plekje heeft gekregen :p

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ook ik heb nergens last van. Om eerlijk te zijn voel ik mijzelf beter dan ooit! Ben zelfs fitter :confused: De meeste zeggen tegen mij, ach dat komt nog wel, wacht maar dat je wat verder bent, dan komt die misselijkheid nog wel. Ik probeer er maar niet naar te luisteren en gewoon te genieten van wat er zich allemaal afspeelt in mijn buik. Kan het nog niet eens geloven...

8. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    ook ik heb nergens last van
    het isdat ik niet ongie wordt en dat verschillende testen zeggen dat ik zwanger ben anders zou ik het niet geloven

9. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hallo allemaal...

ik lees jullie verhaaltjes allemaal en ik moet zeggen het geeft me ff goede moed!
    toen ik van mn beide dochter in verwachting was had ik ook nergens last van ik moest echt aan mn VK vragen of ik wel zwanger was.
    de laatste zwangerschap was ik echt zwanger alle kwaaltjes had ik wel en voelde me op en top zwanger tot op de laatste minuut, maar helaas is deze mis gegaan na 12 weken...
    nu ben ik inmiddels weer zwanger en voordat ik de test deed had ik allerlij kwaaltjes van spugen tot moeheid van alles, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben voel ik met de dag minder kwaaltjes...
    maak me toch best zorgen dat dat in eens minder kan worden. ja ik heb zo nu en dan een beetje vage last onder in mn buik en rug lijkt net of ik ong. moet worden ,maar dan veel lichter.
    en mn borsten zijn iets groter maar voor de rest niks meer.
    ben blij te horen dat jullie ook geen kwaaltjes hebben lucht best op.

nou ik volg het lijntje wel groetjes mij...

10. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Ze zeiden ook tegen mij oh die klachten komen wel maar ik ben nu in de 14e week en heb nagenoeg nergens last van.
    Ben niet zo dol op warmeten en eet daarom ook meest brood, heb een beetje bandenpijn en moet wel opletten wat ik eet, niet te gekruid of te vet want daar reageren mijn darmen op maar verders niets hoor. Slaap wat slechter en moet wat vaker naar de toilet. In het begin van de zwangerschap had ik pijnlijke tepels maar niet om te zeggen dat zo heeeel zeeer deden.
    Ben niet overdreven moe geweest, niet misselijk. Bij mij komen en gaan de klachtjes die ik heb dus dat is ook normaal. Ik begrijp dat je je zorgen maak heb ik ook gedaan maar sinds ik het hartje heb gehoord ben ik wat meer gerust gesteld. Nu nog wachten op de echo die ik de 2de augustus krijg en nu maak ik daar dus een klein beetje zorgen over dus echt geen zorgen maken zit er helaas niet in denk ik.

11. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook nog steeds bijna nergens last van. Ik kan wel wat emotioneler reageren,beurs gevoel in me borsten en wat moe. Maar van moeheid heeft iedereen nu wel last denk ik, door die enorme warmte 8)
    En me buik word wel dikker maar gyn zegt dat dat door me darmen komt,kan nog niet door de zwangerschap want daar is onze ienieminie veeeeel te klein voor ;)
    Ik maak me nu geen zorgen meer we hebben een kleine ienieminie gezien met een goed klopend hartje dus is tot nu toe helemaal goed :)
    Liefs, mussie

12. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    jeetje wat mogen jullie allemaal al vroeg voor de 1e keer naar de verloskundige! ik mag pas 31 juli ..dat is m'n 11e week!

13. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hoi missX...

ja ik mag ook vroeg na de Gyn toe de 17e mag ik voor een echo en de 2e mag ik al langs komen bij mijn VK...
    bij mij komt het omdat ik een MK heb gehad en dat mijn Gyn toen zei dat ze gelijk wilden weten als ik weer zwanger was dus vandaar ik vrij vlot mag komen.

voor de rest alles ok?
    hier wel relaxt zo nu en dan ff een twijfel tussen door maar goed zal wel los komen...

groetjes maar weer doei doei

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hartstikke fijn om te lezen allemaal!

Ik ben afgelopen donderdag erachter gekomen dat ik zwanger was en heb ook nog nergens last van... Het is dat de test positief was en daardoor weet dat ik zwanger ben maar verder voel ik me prima!! Misschien wel lekker, zolang ik nog geen kwaaltjes heb :) Komen vast nog wel, hihi!

Groetjes, Miranda

15. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd geniet ervan ;)
    Ik voel me ook nog steeds niet zwanger! Maar ik probeer er uiteraard wel van te genieten ;)
    Liefs, mussie

16. rachelle

rachelle Lid

4 jul 2006
    65
    0
    0
    proficiat!!
    Ook ik voel me nog steeds niet echt zwanger, heb wel wat steken in mijn onderbuik, maar dat is dan ook alles!!! Ik heb echt de neiging om nog een test te halen, maar dat vindt mijn man echt onzin, de huisarts trouwens ook!! Drie testen zeggen al genoeg zeggen ze!?
    groetjes,
    Rachelle

17. mirandaatje

25 apr 2006
    14
    0
    0
    ergocoach, groepsleidster
    Assen
    Haai...

Ik ben ook zo onzeker op het oog met zwanger zijn. Ben morgen 18 weken zwanger, heb 2 keer echo's gehad en al een keer het hartje horen kloppen :) , maar ben nog steeds bang dat er iets mis is, want ik voel gewoon geen teken van leven!! Ik heb 2 vriendinnen met wie ik zwanger ben, zij voelen de baby en ik heb het een keer moegen ervaren en het kindje schopte tegen mijn hand...HEERLIJK!!! Ik wil dat ook, ik ben een open iemand en praat erover met anderen, maar die zeggen steeds dat ik nu moet gaan genieten en niet zo onzeker moet zijn! Aanstaande maandag moet ik weer naar de gyneacoloog...hartje luisteren enzo!! Ben iedere keer bang dat ze me vertellen dat e riets mis is...maar we moeten inderdaad gaan genieten en de hormonen hun werk laten doen...

Liefs een aanstaande onzeker moedertje

18. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hai hai,

Ik ken het ook. Ben ook pas net zwanger, en heb nergens last van. Niet misselijk, mischien wat meer moe dan normaal, iets vaker naar het toilet maar het zijn geen dingen die me ineens heel erg opvallen wat veranderd is. Daarom vraag ik me wel eens af, wanneer zo ongeveer bij de meeste de eerste symptomen komen.

Deel Deze Pagina