Hé meiden, Misschien kunnen jullie wat van mijn zorgen wegnemen... Wellicht gisteren toch wat teveel gedaan. Man en ik zijn gisterochtend een uurtje gaan zwemmen. Het baantjesbad was tot 11 uur gesloten dus zijn we tot die tijd in het golfslagbad en de stroomversnelling geweest. Nergens last van gehad. Daarna nog even de stad ingegaan, wat gewinkeld en wat gebak gegeten. So far so good. Alleen die middag, avond en deze ochtend voel ik mij toch een potje belabberd! Heb ons meisje niet veel gevoeld op de uren waar ik haar nu een goede week veel voel, maar ben daarnaast ook wat misselijk geweest, en het trekt nu goed aan mijn rug maar ook aan mijn buik. Heb geen krampen of bloedverlies, maar baart mij toch een beetje zorgen. Overbelasting, spierpijn? Ik hoop op wat geruststelling, merk dat ik er een beetje hormonaal van wordt (wat bij mij dus geheel meevalt dusver). Maak mij ook wel zorgen om onze kleine meid. Nu ook slecht geslapen dus dat helpt ook niet goed helaas. Moet wel werken vandaag, maar ben van plan mij heel koest te houden daarna. Iemand tips, of ervaringen? Ik hoor ze graag.
kan het zijn dat je wat teveel bewogen hebt maar te weinig erbij gegeten? Mijn suikerspiegel schommelde een beetje en als ik veel gedaan had en niet genoeg tussendoor gegeten werd ik ook misselijk en heel licht in mijn hoofd. Ik moet echt om de paar uur iets voedzaams eten om niet om te vallen
Ik heb wel gegeten, maar voedzaam zullen we het niet noemen... Vandaag yoghurt en al een boterham gegeten en dat scheelt wel. En ga vandaag wat eerder naar huis i.o.m. leidinggevende (grotendeels vanwege mijn rug hoor ). Misschien dat het niet voedzaam eten een reden kan zijn, voel mij wel nog behoorlijk moe namelijk.
Klinkt als teveel gedaan en volgende keer beter eten. Wanneer ik teveel heb gedaan heb ik daar later ook echt last van, alles lijkt op dat moment goed maar daarna geeft je lichaam gewoon aan dit is te veel. (beetje laat voor mijn gevoel). Wel handig om iets van peperkoek of mueslirepen in de tas te doen, wanneer ik teveel doe is eten het eerste wat me niet naar binnen schiet. Doet me er aan denken dat ik ook weer wat in mijn tas moet stoppen.
Je bent zwanger Hè dan moet je verantwoordelijk zijn voor je lichaam en niet denken dat je alles maar kan doen zonder op de blaren te zitten
Heb ik soms na het douchen; heeft met de hoge luchtvochtigheid te maken; niet te lang in zo'n ruimte zijn. kan verder geen kwaad