Gedurende de periode rond mijn eisrong voel ik mij niet echt niet fit. Ben echt een aantal dagen tot een week erg duizelig, misselijk en moe. Soms gaat het gepaard met overgeven, moeie ogen en slechte concentratie. Daarnaast heb ik een erg pijnlijke eisprong. Is dit herkenbaar en hoe gaan jullie er mee om? Anticonceptie is even geen oplossing aangezien wij zwanger willen worden
Ik herken het deels. De vermoeidheid, misselijk, duizelig, buikpijn en rugpijn. 'gelukkig' heb ik niet heel vaak uit mezelf een eisprong, tenminste meestal niet elke maand. Hoe ik er mee omga? Zoals ik dat met alles doe, of in ieder geval probeer: gewoon doorbikkelen Dus, ik hoop gewoon dat jij snel zwanger bent en ikzelf hopelijk in de loop van dit jaar ook
Idd, gewoon doorbikkelen en als de pijn echt hevig is een paracetamolletje erin..... Moet zeggen dat ik toen ik zwanger wilde worden er beter mee om kon gaan als tijdens de borstvoedingperiode. Toen mijn zoontje eenmaal 14 maanden was ben ik dan ook weer snel aan de nuvaring gegaan en was t weer over... Succes met zwanger worden!
Grotendeels herkenbaar. Ik ben nu met mijn 6e ronde bezig. Afgelopen week was volgens mijn biologische klok mijn eisprong. Was rond die dagen ook niet fit. Opgeblazen gevoel, vermoeid, nou en dan duizelingen en buikpijn.