Linkje over cervixslijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mireille74, 22 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Ik zag hier laatst in een topic een link naar een website waarin het cervixslijm beschreven stond tussen ovulatie en verwachte menstruatie, in zowel het geval zwanger als niet-zwanger. Kan het alleen niet terugvinden... Iemand die mij dat linkje even kan sturen?

2. Mireille74

3. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Geen idee.. Wat wil je precies weten dan?

4. Mireille74

Het verloop van de verschillen in vaginale afscheiding tussen ei en nod... Laatst stond er een linkje in een topic dat dat beschreef... "Rond de ... dagen na ovulatie is de afscheiding als je niet zwanger bent ........ en als je wél zwanger bent ........." Met uitleg van de reden daaromtrent erbij. Nu ik erover nadenk kan dat ook in t Engels zijn geweest trouwens maar hang me d'r niet aan op.

5. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Ik denk dat het bij iedereen verschillend is, denk dat je beetje zelf kunt kijken of er verandering is, met de andere keren

6. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
  7. Mireille74

Jaaaaaa die! Dank je wel dee-tje!

8. Mireille74

Hetgeen wat ik zoek staat er dus alleen nou net niet in ha ha. Misschien weten jullie het dan;

Ik heb inderdaad dat typische patroon zoals in die link beschreven staat. Tot aan de ovulatie. Ná de ovulatie vaak een aantal dagen kurkdroog, daarna gewoon "normale" waterige afscheiding. Op het moment is het alleen zo dat m'n ovulatie vreemd was deze maand.

8/9/10 feb rauw eiwit -> vruchtbaar
    10 feb dacht ik ovulatie te hebben maar leek alsof eitje "vast zat" en er een paar dagen over gedaan heeft voor hij sprong, ik hou het er dus op dat de ovulatie tussen 10 en 13 feb is geweest.
    15 feb zaterdagavond/nacht wederom een dikke klodder rauw eiwit, na de sex. Vreemd?
    20/21 feb do/vr ook rauw eiwit qua gevoel maar melkachtig van kleur.
    Sinds 21 feb waterig en veel.

Niet helemaal mijn "normale patroon", vooral het witte vurchtbare slijm ruim ná m'n ovulatie vond ik vreemd... Had dus gehoopt daar via die link wat over terug te lezen maar helaas.

9. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    hee, volgens mij heeft iemand dat onder een topic van mij gezet. Dat was wel in het engels. Ik ga even voor je kijken!

10. wannabemamma

wannabemamma Actief lid

20 jan 2014
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    oops, sorry! zie het nu pas, je hebt al een link gekregen!

Deel Deze Pagina