feest van mijn ouders, hoe zouden jullie het doen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mejon, Jul 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    hoi, morgenavond hebben we feest van mijn ouders, ze zijn 40 jaar getrouwd.
    om 19.00 uur moeten we op de feest locatie zijn en dan is het eerst een diner en vanaf 22.00/22.30 uur tot 1.00 uur is het feest.
    we willen ons dochtertje wel gewoon meenemen (26-12-2006), want het is toch wel speciaal dat opa en oma al 40 jaar getrouwd zijn (vooral in deze tijd).
    mijn ouders hebben boven de zaal een kamer geregeld zodat we een campingbedje neer kunnen zetten.

nu slaapt ons dochtertje 's middags nog even, maar ik zit er aan te denken om haar rond half 12 al in bed te leggen en dan zal ze rond half 2 wel weer wakker zijn en dan denk ik dat we haar beter zodra we op de locatie zijn haar meteen in bedje kunnen leggen want tijdens het diner is het rustig en kan ze het beste slapen. en dan is het ook ongeveer haar normale bedtijd.
    zij heeft thuis toch al gegeten want anders houdt ze dat niet vol tot half 8/8 uur.

misschien slaapt ze wel door als de muziek begint te spelen als het feest begint (met oud en nieuw werd recht onder haar raam vuurwerk afgestoken en werd niet wakker) en mocht ze wakker worden dan heeft ze toch nog een paar uur geslapen.
    dan kan ze er misschien toch weer even op door.
    hoop alleen wel dat ze in het campingbedje wil slapen.

het si toch uitproberen zoiets.
    normaal doen wij dit nooit, maar dit is een uitzondering.
    ik ga haar niet naar een verjaardag ofzo meeslepen, alleen overdag.

denken jullie ook dat ik het het beste op deze manier kan doen?

mejon

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ja, zo zou ik het ook doen. Dan weet je in ieder geval zeker dat ze wat uurtjes slaap heeft gehad mocht ze wel wakker worden van de muziek.

Veel plezier alvast!

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    Ik zou het ook zo doen hoor, mijn ervaring is vaak wel dat ik me er van te voren heel druk om maak en achteraf blijkt dat dan helemaal niet te hebben gehoeft (hmmm vraag me meteen af of dit wel een goede zinsopbouw is :) ).

Dus ik zou gewoon met de wind meegaan en het laten loslopen.

Groetjes Anita

4. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Lijkt me een goed plan zo. Je schrijft dat je hoop dat ze in het campingbedje wil slapen. Als ze dat nog nooit gedaan heeft, dan zou ik haar thuis al een keer erin laten slapen (vanavond dus, zie dat het feest morgen al is). Dan kan ze eraan wennen. Anders ligt ze daar ineens in een voor haar nieuw bedje én ook nog eens een nieuwe omgeving.
    Heel veel plezier op het feest!

5. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    bij mijn moeder slaapt ze altijd in een campingbedje, en tijdens de vakantie heeft ze er ook in geslapen, maar nog niet heel vaak verder.
    zat eerst ook te denken om haar in het campingbedje te leggen vanavond en dan op het andere kamertje (dat nu leeg is omdat het kinderkamer moet worden) maar dacht: misschien is het te veel om haar 2 nachten uit haar eigen bedje en kamertje te houden.

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Nou, ik ben net terug van een verjaardag. De kleine werd moe dus werd een campingbedje opgezet....niet erin willen slapen dus haha! Ze lag alleen maar om haar heen te kijken, naar het bedje en de kamer. Hoe moe ze ook was, ze kon haar oogjes niet dicht laten vallen.
    Ik moet blijkbaar dus ook gaan 'oefenen' met Kim ;)

7. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    oh nou, vandaag is de dag.
    ik hoop echt dat het wel gaat lukken wat ik wil doen.
    gisteren heb ik ze ook op de tijden naar bed gedaan als vandaag de bedoeling is en ze sliep vrijwel meteen, alleen vanavond in een ander kamertje en ik campingbedje....?
    ik hoop het.
    mijn broer zei: ja en anders wordt ze vanzelf zo moe dat ze wel in slaap valt (later op de avond) en dan kun je ze overleggen in het bedje....tja, vindt het toch moeilijk.
    hoop dat ik me druk maak om niks.

mejon

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Ik heb geen tips voor je want demi wil alleen maar in haar eigen bedje slapen, maar wil jullie toch heel veel plezier wensen en ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat!

succes!

9. mejon

mejon Bekend lid

Apr 12, 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ja dank je wel.
    ik heb haar om half 12 op bed gelegt en om 13.00 uur was ze weer wakker.
    hoop dat ze straks zo moe is dat ze meteen even een dutje gaat doen.
    het is toch afwachten.
    maar vindt het wel "spannend".

mejon

Share This Page