Als ik fruit/groentehap wil geven, gebeurt het weleens dat ze helemaal geen aandacht aan het eten besteed... betekend het dan dat ze gewoon geen honger heeft of echt geen honger heeft?
goeie vraag! hier hetzelfde. Soms weet ik niet zeker of Jo geen honger heeft of iets niet lekker vindt. Maar ik geloof dat ik toch wel kan zeggen dat als Jo t niet lekker vindt dat ie dan geen aandacht heeft (kijkt demonstratief de andere kant op) en als ie t wel lekker vindt heeft ie alle aandacht en grijpen de handjes naar t eten.
hmmm... ik denk toch echt geen zin/ niet lekker. ik test het wel eens door later op de dag nog eens hetzelfde hapje te proberen maar dan voor een voeding. dan eet ie sommige dingen ook niet maar heeft dan daarna wel trek in melk.
hier is duidelijk te zien of hij iets niet lekker vindt of juist heel lekker of dat hij gewoon geen honger heeft vindt hij het vies dan trekt hij echt een heel raar gezicht heeft hij geen honger dan duwt hij de tong tegen de lepel en vindt hij het lekker dan gaat de mond wijd open.....de ogen stralen en de handjes willen meehelpen