Nog 10 dagen is mijn pil op en dan stop ik er mee want we willen proberen zwanger te worden.. ben zo benieuwd of ik veel last ga krijgen van ontpillen of dat ik een goede cyclus heb en ik hoop natuurlijk net als iedereen snel zwanger te worden, spannend!! kan niet wachten haha
Ik zit met hetzelfde gevoel! Alleen stop ik pas over 44 dagen na 15jr pil. Ik ben begonnen met de pil, omdat ik heel veel pijn en bloedverlies had. Ik hoop dus echt dat dat niet zo heftig terugkomt.. of dat ik anders snel zwanger ben Wil jij een paar cylci afwachten voordat jullie echt van start gaan?
Ik was ooit ook begonnen aan de pil vanwege menustratiepijn, vooral in me been had ik het ik kon haast toen niet lopen van de pijn ben dus net als jij ook heel benieuwd of dat weer terug komt of niet. Wij gaan gewoon meteen proberen zonder cyclus af te wachten, ik heb zoiets van mocht het in een keer lukken alleen maar fijn en als het niet lukt weet ik ook meteen me cyclus van me 1e ronde. Jij ook alvast heel veel succes met aftellen!
Ik ben van plan om zeker 1 ronde af te wachten... Even checken of alles nog werkt enzo Jij ook succes met aftellen.. En zal voor je duimen dat de erge pijn niet terug komt En dat het snel raak is natuurlijk!
Hi, klinkt erg bekend allemaal!! Ik had begin maart menstruatie en we hebben besloten dat ik niet opnieuw zou beginnen met de pil. We hebben al zolang een kinderwens en we hebben het er al zoo vaak over gehad. Nu wilde ik het weten, ja of nee? Gelukkig aan ja, dus we gaan ervoor!! Nou heb ik wel enkele klachten die op zwangerschap kunnen duiden, maar kan ook ontpillen zijn!! Ik zou maandag mijn innesteling hebben, maar had dinsdag & woensdag buikpijn.. kan op zn vroegst 3 april teste.. spannend!
Zo spannend ! Over 62 dagen zeg ik ook vaarwel tegen mijn pil ! Nu kan tot die tijd hier meelezen ! Hihi