Dames, Kheb vanmorgen bloedverlies gehad (herlderrood,slijm en stolsels) nu nog een beetje (heb dit eerder vermeld) maar nu komt opeens een licht beginnend misselijk gevoel op te zetten (weet nog niet eens zeker of ik zwanger ben,of hoelang en testen zijn negatief). Sorry heb hier absoluut geen ervaring mee maar moet ik me zorgen maken?
Klopt het dat je op 10 april je laatste pil hebt geslikt? Want dan klinkt het bloedverlies als een onttrekkingsbloeding met alle mogelijke ongemakken van dien. Zeker nu de testen ook negatief aangeven zou ik niet van een zwangerschap uitgaan hoor. Ook omdat je het over helderrood bloed hebt met stolsel. Dat klinkt mij als een normale ongi in de oren. Je lichaam moet alles weer even op de rit krijgen vermoed ik... Waarom denk je eigenlijk dat je zwanger bent?
vanwege 1,5 week lang (tot gister) bruine afscheiding, harde en bolle onderbuik gepaard met zeurende pijn,bruine vlekjes op de raarste plaatsen,tepels en borsten die groter zijn geworden en zwaarder,rugpijn. dit had ik allemaal nooit als een menstruatie aan kwam want slikte de pil al 10 jaar. En toen ik deze verschijnselen kreeg slikte ik nog de pil en heb altijd onveilige seks gehad...