Niet lekker

Discussion in 'Zwangerschap' started by Spiegeltje, Aug 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Ik ben vandaag 40 weken en 4 dagen zwanger en vanmiddag bij de vk geweest. Ze heeft proberen te strippen maar dat ging niet me baarmoeder zat nog te dicht. Maar nu na het avondeten voel ik me eigen zo moe
    En helemaal niet lekker nu vraag ik me af mijn bloeddruk is altijd 120/70 en vanmiddag was die 140/80 is dit wel goed? De vk zei er niks over maar maak me toch een beetje zorgen nu ik me helemaal niet lekker voel. Iemand ervaring hiermee?

Groetjes

2. Elektraxx

Elektraxx Actief lid

Jul 26, 2013
    105
    0
    0
    Achterhoek
    Hier 41+1 weken.. en ook ik ben plots zo moe en niet helemaal in orde.. Misschien ligt het ook deels aan het weer?
    Bij mij gaan ze kijken voor morgen te strippen...

3. taartje

taartje Bekend lid

May 6, 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Kan het niet zijn dat je nu de bevalling wel heel dicht bij komt gewoon iets meer gespannen bent? Dat daardoor je bloeddruk wat hoger is? Even ter geruststelling: als je bloeddruk echt te hoog was dan hadden ze je niet zo naar huis laten gaan meis,
    En die moeheid is heel normaal hoor! Je bent met je aller laatste loodjes bezig, ik zou gewoon lekker gaan slapen,
    En nu alle rust nemen die je nog kunt nemen,
    P.s bij mij begon de bevalling wel met een hogere bloeddruk dan normaal,en toen ik echt rust nam is het s'nachts doorgezet!

Veel suc6 nog ff, en als je het niet vertrouwd, moet je echt de vk bellen hoor!
    Liefs taart.

4. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou heel goed te maken kunnen hebben met stress ook voor de bevalling en had ook al zo een idee dat ze me niet zomaar zouden laten gaan als me bloeddruk niet goed was. Ga zo maar lekker me bedje opzoeken en hopen dat het morgen beter is. Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

Jun 1, 2011
    3,016
    2
    38
    Een bloeddruk van 140/80 is met deze termijn niet zo gek. Geen zorgen over maken. Wellicht dat er toch iets begint te rommelen. Lief voor jezelf zijn en je lekker laten verwennen, zoveel mogelijk ontspannen. Hoop dat jij je snel beter voelt!

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    Mij is verteld dat een iets hogere bloeddruk wijst op naderende bevalling. 140/80 is netjes dus zou het eerder wijten aan bevalling die eraan komt.

7. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wordt net kotsmisselijk wakker. Niet echt fijn maarja we wachten het af.

Groetjes

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    neem een bad of douchen even te ontspannen
    kindtje meld zich zelf niet wanneer jij het
    het wenst ,als je gespannen bent zet de
    bevaling ook niet door!!

9. twijfelmeisje

Dec 14, 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend spiegeltje.. kan heel goed een soort van voorteken zijn.
    "Beterschap"!

10. lilian79

lilian79 Bekend lid

Feb 28, 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Hoe is het nu met je?

11. Spiegeltje

Spiegeltje Actief lid

Nov 17, 2011
    273
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaat gelukkig nu weer een stuk beter! Dankje

12. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    die bloeddruk daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor. pas bij een onderdruk van 90 is ie verhoogd.

(heb zelf veel bloeddruk problemen dus weet wanneer ie wel en niet goede is)

13. Edel

Edel Bekend lid

Feb 23, 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt en snel je kleintje in je armen kan houden!

Share This Page