Zo eerste werkdag zit erop...poe hee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mowtom, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou ja de titel zegt het al. Wat zag ik er tegenop joh! Nou ik moet zeggen het is me meegevallen! Nou ja het ergste komt nog, vandaag was Jesper gewoon thuis bij papa. Morgen moet ik hem voor het eerst wegbrengen naar de oppas...slik. Dat kan nog wel wat tranen opleveren vrees ik...ja niet bij Jesper maar eerder bij mij als ik weer in de auto zit. Ik zal wel veel aan hem denken morgen...kan ik wel een keer...of een paar keer bellen denken jullie, of is dat stom?

Nou jullie horen het morgen wel hoe het is gegaan...

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Nee, lijkt me ook moeilijk. Nu past vader nog op, maar straks gaat ze naar het kdv. Och, ik zou ook even in mijn pauze bellen hoe het gaat hoor, lijkt me niets geks aan. Sterkte morgen!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Gewoon even bellen als het je gerust zou stellen! Dat snapt de oppas heus wel! Is je eerste werkdag dat je de kleine gaat wegbrengen ;)

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik bel of sms geregeld hoor! Tijn zit bij een gastouder en dat is toevallig mijn overbuuf..in mijn pauze bel.sms is regelmatig om te vragen hoe het gaat!
    Als ze daar problemen mee heeft, of het raar vind? Niet mijn probleem, tis mijn kind! hahaha

Sterkte met wennen...ik heb het ook ff moeilijk gehad hoor! Heb echt keihard gehuilt na 3 dagen...pfff....

kus miek

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ja hoor gewoon even bellen

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik pas zelf op en ik heb er geen moeite mee als ouders effe bellen. ik vind het eigelijk heel erg normaal.

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Oke dat is een hele geruststelling, dan bel ik morgen wel even 2x denk ik.
    Dank je!

8. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik moet volgende week donderdag beginnen (stomme datum he?).

Ik zie er heel erg tegenop. Gelukkig is mijn man de 1e 2 weken thuis maar daarna gaat mijn schatje 1 dag naar oma en 1 dag naar mijn schoonmoeder. Ik weet wel dat ze in goede handen is maar ik ga haar zo missen en ik wil ook vaak bellen hoor!

Zullen ze op het werk wel commentaar op hebben maar dat maakt mij niet uit. Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ze haar mobiel aan moet zetten kan ik stiekem sms-en. :)

Maar ik zie er als een berg tegenop, ik wil haar niet wegbrengen. Ik ga haar echt verschrikkelijk missen. :cry:

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    pff ik moet vandaag over 2 weken ook weer, moet er eigenlijk ook niet zo moeilijk over doen, maak ik het voor mezelf alleen maar zwaarder mee.

ivm ruimtegebruik op het kdv zorgt papa in januari 1 dag in de week voor sophie. overige uren gaat ze naar de kdv.

ik wil trouwens proberen niet zo vaak te bellen, in het begin misschien 1 keer, gewoon aan het werk denken en zorgen dat ik het heel druk heb, gaat te tijd ook veel harder en kan ik weer lekker naar mn dochter toe.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Lieve theleski, Hopelijk is het vandaag meegevallen. Ik hoorde van Tijn dat je nog langs was geweest. Heel veel stertke ermee! Ik zou ook gewoon bellen hoor! Het gaat om jou en Jesper en wat zij ervan denkt... Ze heeft zelf ook kinderen, dus ze zal het heus wel snappen. Over ruim 2 weken sta ik er ook voor en ik wil er ook niet aan, maar helaas we moeten... Ik spreek je snel.

Liefs van je vriendinnetje
    xxx

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik moet zeggen dat ik idd ook even een traantje wegpinkte toen ik weer in de auto stapte, maar eenmaal op het werk zat ik er weer zo in. Als ik hem ophaal is het meteen weer knuffelen en gemnieten, maar ik heb er op het werk niet zo'n last van (terwijl ik dat dus wel had verwacht).

Misschien is het jou ook meegevallen vandaag, maar het is jouw kindje, dus als je wilt bellen, moet je dat zeker doen. Ik mag ook altijd bellen, ik doe het alleen nooit. Merk ook dat ik het fijner vind niet van iedere poep en scheet te horen, anders zou ik me veel te veel zorgen maken.

Laat je wat horen?

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Nou ik zit nu nog op mijn werk. Maar het viel niet mee moet ik zeggen. Ik huilde al nog voor ik weg ging hahaha. Maar ja ach dat komt wel goed. Ik heb vanmiddag even gebeld en toen ging het goed alhoewel Jesper toen wel een half uurtje had gehuild...en niet wilde eten?! Miste mij denk ik hahahaha. Later wel nog gegeten en toen kwam papa hem al weer halen en die smste net dat hij al een grote fles pap op heeft. Dus ik ben gerust gesteld. Ook belde net een collega om te zeggen dat ik morgen wel later kan beginnen....fijn!
    Al met al viel het mee...op het begin na dan. Oja en net toen ik mijn vriend aan de lijn had en ik Jesper op de achtergrond hoorde moest ik ook ff kort huilen hahahaha, wat een jankerd ben ik!

Deel Deze Pagina