Hai, Ben gister getoucheerd door de vlos, had helaas nog geen ontsluiting. Heb heerlijk geslapen op de slaappil die ik van haar had gekregen btw. Vanochtend diarree en bruin slijmverlies. Hebben jullie hier ervaring mee in combinatie met mestruatiekramp, behoorlijk heftig?
jep...! Vorige week dinsdag bruin slijmverlies (waarschijnlijk slijmprop! of iig een deel ervan) verloren... Sindsdien continu menstruatiekrampen... wordt er behoorlijk moe van (letterlijk), maar nog steeds niks aan de hand hier. Overigens heb ik toen de VK gebeld en had ik 1 cm ontsluiting... Vorige keer toen ik dit had beviel ik na een week, dus zat vannacht vol spanning natuurlijk Maar ze zit nog veilig binnen... straks weer een afspraak. succes!!! En ik zou het wel iig even aangeven dat je dit hebt bij de VK, misschien komen ze even kijken en heb je inmiddels wél ontsluiting!!!
Het kan ook van het toucheren komen, meestal als ze dat doen zeggen ze dat er ook bij. Maar hoop voor jou dat het het begin is!!
Bij mij gebeurde dat de vorige keer inderdaad na toucheren (en strippen). Mooi dat de kleine eigenwijs daarna nog even lekker bleef zitten Dus niet te hard hopen Nicky, beetje afleiding zoeken als het kan of even lekker uitgebreid douchen... Natuurlijk hoop ik wel voor je dat het bij jou wel het begin is!
Wat spannend, ook voor jou! Die constante kramp voelt alsof ik heeeeel heftig ongesteld ga worden, heb jij dat ook?
@Liesl en @Marieke: ik ben vorige week vrijdag ook getoucheerd, toen heb ik niets bijzonders verloren, misschien deze keer wel omdat mijn lijf er meer klaar voor is. Ik hoop dat het wat is; heb constante kramp alsof ik heel heftig ongesteld ga worden, niet fijn.
klopt, ene keer krijg je het wel van toucheren andere keer niet ik ben getoucheerd met 25 weken vorige zwangerschap en toen had ik ook bloedrig slijmverlies, beviel toch echt pas met 40+0. ik help het je hopen meid!!!!!*duim*