@Mamalieff: soms moet je al die gevoelens en gedachten even van je afschrijven. Dat snappen we wel hoor. Daarom is dit ook een fijne plek daarvoor. Je kunt het anoniem van je afschrijven. Succes nog met de laatste loodjes.
Jammer dat je het al zo zat bent...! Hopelijk ligt dat niet aan een vreselijke zwangerschap.. Dan kan ik me het wel voorstellen. Maar dan nog.. laten we hopen dat je kindje nog een aantal weekjes blijft zitten en gezond ter wereld mag komen! Aan het einde was ik het ook wel zat. Of beter gezegd: ik was er klaar voor..! Maar ik heb wel een hele makkelijke zwangerschap gehad..! Totdat mijn bloeddruk omhoog ging en ik in het zh te horen kreeg dat ze me gingen inleiden met een hormoonveter de volgende dag (ik was 39 weken). Toen vroeg ik me toch wel even af of ik er echt wel klaar voor was...! Ik kan me indenken dat mensen wat boos worden over het feit dat je stiekem hoopt dat je kindje al komt.. Maar ja, iedere zwangerschap is anders. Dus als je je echt vreselijk bij voelt, kun je je heel anders voelen denk ik. Maar goed, denk aan je kindje. Denk aan: wat zijn nou die paar weken op mijn leven..! Succes!
Goh, wat reageren sommige mensen hier fel zeg. Ik denk niet dat mamalief *echt* wil dat haar kindje prematuur geboren wordt met alle gezondheidsrisico's van dien, maar dat ze gewoon wil aangeven dat ze het zwanger zijn een beetje zat is. Ik heb dat ook hoor. Pittige zwangerschap gehad tot nu toe (misselijk, overgeven) en nu we de laatste weken ingaan komen daar de 'gewone' kwaaltjes bij, zoals vermoeidheid, maagzuur, slecht slapen, enzv. Dus ik heb het er ook wel mee gehad en zal heeeeel blij zijn als de kleine er is. Als ik even een paar weken zou kunnen overslaan zou ik dat ook zeker doen. Maar natuurlijk wil ik dat de kleine nog lekker een paar weken blijft zitten, een gezonde baby is waar we het allemaal voor doen natuurlijk! Maar we hebben samen wel de afspraak gemaakt dat ie ergens in week 37 gezellig komt
Volgens mij bedoeld ze dat ze met haar kindje heeft 'afgesproken' dat hij/zij zich wel met 37 weken mag laten zien (als grapje)... Succes met de laatste loodjes Mamalieff. Straks ga je de zwangerschap nog missen! Ik snap je gevoel wel, je bent mega nieuwsgierig, maar het gaat (straks achteraf gezien) echt veel sneller dan je nu denkt. Ze wilden mij inleiden en had met 37+3 weken een echo, maar ze vonden onze meid eigenlijk nog wat aan de kleine kant, als ze het nog ff konden rekken en zij nog even zou groeien, zou echt beter zijn (en was de 37 weken al voorbij, dus zelfs dan is het niet altijd ideaal als het dan al zou komen). Uiteindelijk met 38+3 weken bevallen.