Het is nog heel erg vroeg en pril, maar oh zo leuk om al mee bezig te zijn De meisjesnaam staat bij ons al vast en wij willen ook graag een tweede naam. De volgende namen staan op ons lijstje voor een tweede naam: Norah / Nora Sofia Zahra Isra Lilia Nura Mila Weten jullie nog mooie meisjesnamen die op dit lijstje zouden passen?
Anaïs Bella Chloé Faye Felice Isis Luna of Luana Liv Lizzy Leah Milly Miah Noëmi Odylle/ Odilia Rosa Stella Serena Tabitha/Talitha Tara Taylor Violet(te) Vaya Zoé Zaria Leuk genre, hoop dat ik er een beetje in de buurt zit )
Als ik puur afga op je nickname (is dat de naam van je dochter?) zou ik voor Nora, Sophia of Lilia kiezen Kun je niet de beginletter van de eerste naam neerzetten, misschien dat dat helpt
Dankjewel Luciaatje!! Wat lief! En alle andere bedankt voor het meedenken.. het lijstje wordt steeds langer
HI! Wilde je even feliciteren met je zwangerschap! Ik herkende je naam uit een NOD-Lijst waar je altijd keurig alles op aan het bij houden was! Wat fijn dat het gelukt is! Liefa Meis