Ik zou het kindje nu juist die naam geven. Ze kan normaal zeggen dat ze het niet leuk vind, maar zoals ze het nu heeft gedaan vind ik persoonlijk niet kunnen. Het is jullie kindje en niet die van haar. Jullie moeten dus de namen verzinnen en niet zij. Wij hebben ook een naam waarvan ik vermoed dat mijn schoonmoeder het niet leuk vind. Sorry pech voor mensen die het niet leuk vinden, maar het is jouw kindje. En wie bepaald de naam? Jullie, niet je moeder.
Jeetje wat een ontzettend gemene reactie! Wat iedereen al zei, ieder zn mening, maar om het dan een hoerennaam te noemen terwijl ze weet dat jullie dr zo willen noemen is wel heel hard.. kan het zijn dat ze het er sneller uitflapte voor ze het door had?? En dat dr reactie ook wat harder was dan ze doorhad... nou ik wilde in ieder geval zeggen, hier komt de naam wel vaker voor en 2 vriendinnen van me heten Mandy.. dat zijn zorgzame, leuke en spontane meiden!
Jeetje, dat je ma zowat zegt. Ik vind het een normale naam hoor. Gewoon doen, jullie vinden die naam mooi, en daar mee klaar is klara
Wat een rare reactie van je moeder.. Ik had er ws zelf wel wat van gezegd. Hoe bedenk je het zeg .. Leuke naam hoor meis gewoon aanhouden.
Jullie kindje en jullie mogen het een naam geven...ik vind het een hele leuke naam en hier in de randstad wonen genoeg mandy's hoor Lekker doen wat jullie willen...en moeders draaien wel bij hoor zodra ze dat kopje zien van jullie mooie meisje... Liefs
De mensen die het dichtst bij je staan kunnen je het meeste pijn doen. Ook die mensen zeggen dingen zonder erbij na te denken. Echt heel vervelend en wat een onnadenkende reactie van haar. Snap goed dat je verdrietig bent. Laat het eerst even rusten, jij en jouw man vinden het wel een mooie naam, ze is jullie dochter. Je moeder krijgt ongetwijfeld spijt van haar uitspraak zodra jullie kleine meisje er is. Het is een extreme uiting van haar teleurstelling over de eerste naam die niet doorging, denk ik. Mandy vind ik zelf een hele lieve naam.
nouja zeg en als ze het dan niks vind.... kan ze toch zeggen das niet geheel mijn smaak das wat anders als wat een hoerennaam! en zij heeft er niks bij in te brengen dus ze went er maar aan :S
ik vind Mandy een leuke naam meid, ik ken 2 meisjes die zo heten en zijn prachtige lieve kids. Mijn moeder is ook niet blij met de namen die mijn vriend en ik hebben gekozen,tja jammer dan,ik heb 1 keer in het jaar eens contact met haar,ze vind mijn vriend niets,nou is mijn leven en ik ben er gelukkig mee. Gewoon een mooie naam meid,gewoon doen.
wat lullig...nouja hoop dat ze inziet dat haar reactie niet kan... mijn moeder zei pasgeleden: ja toen de naam verteld werd dacht ik die maakt een foutje....en bedankt...nu vind ze hem wel leuk :s nou oke dan maar ik vind overigens Mandi met de i een leuke naam
Wat een opmerking van een pond worst zeg! Vind het absoluut geen hoerennaam. En je hoort het inderdaad bijna niet meer...Volgens mij werd de naam Mandy 18 jaar geleden redelijk veel gebruikt. Dus leuk juist als je die nu weer gaat gebruiken!
Pff beetje flauw om zo te zeggen hoor, zeker als ze het al wist. Gewoon doen. Je went ook wel aan een naam, waarschijnlijk vind ze het straks ook leuk en was ze nu boos omdat je die andere naam niet geeft. Hier maakte mijn moeder ook een opmerking over de naam die wij uitgekozen hadden. Wij hebben ervoor gekozen om de naam wel te geven straks, maar dan als 2e naam. (Dit ook omdat mijn moeder zelf zo heet, het vernoemen vind ze dan niet leuk)
Juist een super mooie en ONSCHULDIGE naam juist! Hopelijk bied je moeder d'r excuses aan want die opmerking slaat idd nergens op... Prachtige naam hoor, mag je trots op zijn! (heb toevallig ook een superschattig nichtje die Mandy heet )
Een opmerking van lik mn gat.... En dat komt dan van je moeder, dan komt het jammer genoeg net ff wat harder aan als van iemand die je het liefst weggooit Niks mis met Mandy hoor Helemaal niet hoerig... hoe komt ze erbij. Zo kan elke naam als "hoerig" bestempeld worden omdat die niet in het dorp voorkomt. Wij hebben ook namen uitgekozen, zonder bemoeienis van familie en vrienden, degenen die het niet mooi vinden mogen de boom in. Een vriendin van me houdt niet van "negernamen" nog zo'n mooie benaming... nou sorry, maar met dit soort opmerkingen en die van je moeder kan ik dus helemaal niks. Gewoon lekker laten l*llen en je meisje Mandy noemen!
Hee meiden wat een lieve reacties van jullie allemaal.. Ik heb het even laten bezinken en heb haar later weer gesproken en toen zei ze toch wel dat ze het niet zo bedoelde. Om het nu goed te maken probeert ze ons te helpen een 2e voornaam voor de kleine te verzinnen.. Dat waardeer ik toch wel weer. Ik weet heus wel dat ze het geen leuke naam vindt maar dat heeft ze maar te respecteren en ze went er heus wel aan.. Inderdaad zoals eerder gezegd; zodra ze dat lieve koppie ziet dan denkt ze er wel anders over Maargoed ik ben blij dat ze (min of meer) haar excuses heeft aangeboden en ik ben ook heel blij met jullie meiden!! Thnx allemaal.. en de naam wordt gewoon Mandy haha
Wij hebben ook al een naam als het een jongen wordt. Komt precies die naam langs op tv en zegt mn broer hardop: "nou gadver wat een k*tnaam, zo wil je je kind toch niet noemen?". Toen heb ik mn mond maar gehouden. Hij wist/weet het niet, maar zal er toch aan moeten wennen.
Wat fijn dat je moeder is bijgedraaid! Soms zeggen mensen dingen waar ze niet echt bij na denken denk ik....
Maar ik moet zeggen: een naam went ook wel als het kindje het eenmaal heeft.. Mijn zusje haar kleintje is vernoemd naar zijn opa. Maar dat is ook de naam van de grote pestkop op de basisschool. Dus mijn 1e idee was ook, die negatieve gedachten erbij.. Maar na een week of 2 was er niks meer over van die negatieve associatie en was het een mooie naam voor zo'n heel klein ventje..