hallo dames. tjeetje ik heb zojuist iets gehoord wat ik niet zo leuk vind... wij zijn vanwege geldtekeort gefuseerd met een andere instelling. iK werk als logopedist op de instelling, en we hebben sindskort onze aantal uren ingevuld, geen tekorten aan man (lees: vrouw)kracht meer..en nu vinden ze dat we in vergelijking met ons gefuseerde deel te veel logopedie hebben. Terwijl ik weet van de logopedist daar (vriendin van me) dat ook zij veel tekort aan uren komt.... en nu is het plan dan om wat hier als teveel omschreven wordt, daar in te zetten..en ik ben bang dat ik de pineut ben, want 1 collega is net afgestudeerd en blij dat ze hier alles weet, en de andere is vorig jaar al van plek geplukt en ergens anders weer gedropt... dat wil zeggen dat ik straks de helft van mijn contract ergens anders werk, en op mijn 'oude' plek hetzelfde werk in minder tijd moet doen.. en ik heb het al DRUK DRUK TE DRUK.. ik weet dat ik anders moet gaan werken, dat zullen we allemaal moeten hier, maar t is me wat hoor..en dan betreft het nu nog mij..denk dan eens aan alle verstandleijk gehandicapten die bv mijn kennis en hulp nodig hebben, en maar een tijdje op de wachtlijst moeten.. GRRRRR effe frustratie uiten hoor! AAAAAAAAAAARHHHHHHHHHHHHHHHHHH gr van een teleurgestelde bengel
Ooh nee, ik hoop het niet voor!!! Zou echt $$#$&*&@#%^(*(_ zijn !!! Ze mogen denk ik niet lang wachten om te vertellen wie het gaat worden toch?! Je bent het nog niet dus wie weet word het toch nog iemand anders... Succes bengel!!
ik hoop dat well..... en anders hopen op een dikker wordende buik, want als ik straks een keer een baby heb, wil ik de helft minderen met werk, komt dan wel heeeel mooi uit he! hoef ik mooi niet naar de nieuwe verder weg liggende locatie... gr Bengel
Hmmm ik hoop op die dikke buik van jou hoor!!! Ben je er mooi klaar mee haha behalve dat het verder is. Dat is ook wel weer balen!!!