Niet luisteren in de supermarkt...

Discussie in 'De lounge' gestart door xlns, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahahahaha :D:D

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hoe durf je ontaarde moeder :p

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja joh je valt alleen maar al 5 kilo af van het shoppen en de stress hahahaha:D

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mag ik die meiden van jou een weekje lenen dan:D

Dan ga ik elke dag ff shoppen 7x5= 35 prima! Doel behaalt:D:D

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Haha ik hoef maar 10 kilo dus na jou wil ik ze wel een dag of 2 haha

6. Alita

Alita Niet meer actief

whahahahahaha.....:D

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Vind ik ook hoor;) Maar weet je wat ook vervelend is? Dat als iemand haar visie laat zien en je daar inhoudelijk heel netjes, goed onderbouwd en redelijk op reageerd (als in discussie, niet in aanval), er dan compleet overheen gelezen wordt (of genegeerd). Als je dan zo'n duidelijke visie hebt, reageer dan ook op de wat dieper gaande reacties ipv alleen 1 bepaald iemand af te branden op haar manier van opvoeden. En dat is een verschil. Iemand bekritiseren op haar manier van benadering richting een ander òf iemand keihard bekritiseren omdat je het niet eens bent met haar manier van opvoeden, terwijl nergens vaststaat dat jòu manier beter is..

8. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe ik dat dan Loetje? er waren zoveel pagina's geschreven dat kon ik niet bijbenen :) Was niet mijn bedoeling er niet op in te gaan iig. Maar misschien bedoel je mij niet persoonlijk en was het een algemene opmerking.

Kwekijzer, ik ben gevoelsmatig ook tegen laten huilen, maar ik heb er ook weleens doorheen gezeten hoor, als mijn kinderen met 6 weken het hoogtepunt hadden wbt. krampjes. Wat mij heeft geholpen was toen echt om uit te zoeken waarom, en vooral tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik me heel goed ingelezen in de fysiologie van (pasgeboren) baby's, juist om mijn gevoel te bevestigen.
    Daarom was het voor makkelijker om door te gaan. Maar echt, ik ehrken je douche verhaal wel hoor. En ik zou nooit gezegd hebben dat je een slechte moeder was als ik dat topic had gelezen, ik had het juist heel sneu gevonden.
    Baby's huilen genoeg, ik vond het niet erg als dat gebeurde als ik ze vasthield, maar het gaat door merg en been en ik vond dat ook zwaar. Buiten deze typische momenten met krampen hebben ze voor de rest eigenlijk nooit gehuild.

Dus ik snap je gevoel, en ik ben er wel van overtuigd dat mensen handelen naar wat ze kennen, gewend zijn, van vroeger gewend zijn, instinctief of door zich in te lezen, het is misschien maar net welke wending je leven op welk punt heeft genomen, hoe belangrijk je bepaalde visies vindt, hoe sterk je principes daarin zijn.

Dat is geheid met zulke issues als opvoeden net zo. Ik denk ook weleens: wat zou een ander ervan denken, maar als ik zie dat mijn meisjes prima floreren op de manier hoe wij het aanpakken, of iig. trachten te doen voor 90% van de tijd, dan ben ik ook wel weer blij dat we het zo aanpakken. En dat zal voor jullie net zo goed gelden.

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Nee sorry, ik bedoelde jou daar niet mee, maar Me81. Het ging om het aanvallende gedrag en hoe daar mee om werd gegaan..

Deel Deze Pagina