Heb al een aantal weken het idee dat onze dochter van bijna 2 der eigen verveeld. Ze doet vaak dingen die ze niet mag, loopt de hond te treiteren, vraagt veel om aandacht en als ze der eigen wel vermaakt dan is het maar kort. Val nu vaak terug op de televisie maar wil dat ook niet elke dag aanzetten voor der. Ben ook beetje uitgeblust met ideeën om haar te vermaken. Ze kon voorheen uren zelf spelen dus vind het lastig dat ik haar nu meestal moet vermaken. Iemand met goede tips? Wil ook niet teveel nieuw spul kopen want ze is over 2 maanden jarig. Nu ik het zo terug lees staat het er een beetje raar maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel haha.
Memory Veel samen spelen zoals verstoppertje Kleuren verven Zandbak Spelen in bad met water en wat speelgoed
Ik herken het, dochter gaat maar 2 dagen per week naar de crèche en verveelt zich thuis snel.. Ze is 26 maanden. Buiten spelen, naar de winkel gaan, klei, kleuren, mama helpen met de was, puzzels/boekjes, een uitgebreid bad (Ik doe haar altijd voormiddag in bad ipv 's avonds omdat ik voormiddag vaak thuis ben met haar).
Ik juist in de ochtend in bad, nemen we lekker de tijd voor. Verder veel knutselen inderdaad, theekransjes, naar speeltuintjes, eendjes voeren, naar een kinderboerderij, naar een vriendin met kindje van dezelfde leeftijd..
In bad gaan doen we 1x per week. Daarnaast 2x per week douchen. Ze vind het allebei even leuk maar na een kwartiertje is het ook wel weer leuk geweest. Probeer wel vaak eventjes weg te gaan maar met dit vieze weer kan ik me daar ook niet altijd toe zetten. Knutselen vind ze leuk maar na 5 minuten is dat ook al weer over. Ze vind nu zo kort maar iets leuk. Heel vervelend. Heb het gevoel dat ze toe is aan iets nieuws maar kom er gewoon niet op wat. Het moet gewoon mooi weer worden