niet luisterende echtgenoot... herkenbaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    Whahaha, dat laatste stukje!! Briljant gewoon!!! Ik dacht dat die van mij erg was, maar dat valt als ik dit lees wel weer mee 👍:D

2. Asuka

Asuka Niet meer actief

Pandapunten? ik heb iets gemist, ben heel benieuwd!

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hahaha o vreselijk lijkt me dit. Ik heb juist een exemplaar dat ALLES hoort, kan zelfs niet even mompelen want zelfs dan weet hij wat ik zeg;)

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Hier ook zo'n man! Heel erg frustrerend om alles 10 keer te moeten vertellen. En dan nog zeggen dat ik dat nooit verteld heb.
    Andersom weet ik precies wanneer ik hem niet hoor en dan zeg ik ook tegen hem dat hij heel even moet wachten met vertellen totdat ik er helemaal bij ben met mn hoofd.
    Maar hij denkt heel vaak ook dat hij dingen gezegd heeft die hij helemaal nooit verteld heeft. Zo kan ik er een uur van tevoren achter komen dat we een afspraak hebben ergens waar ik niks van wist.

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.403
    17.350
    113
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Zo, dat moest er even uit, vent heeft vandaag weer poep in zn oren :x Heb het tenslotte maar 100x ofzo erover gehad vandaag, spullen klaargemaakt en nog weetie niks :x

6. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Hier ook zo'n vent. Bij hem is het vooral als hij dan een appje krijgt of iets aan het doen is dat ie zegt: 'moment' of 'kan het straks?' Maar dat moemnt komt uiteraard nooit weer.
    Zelf kan ik dingen niet altijd goed volgen als er veel ander geluid is ( stofzuiger, wasmachine, zelfs een stomend strijkijzer) en meneer verwacht dan wel dat ik alles hoor.

Maar het meest irritant vind ik nog als ik iets heb gezegd en hij het vergolgens "vergeet". Zo heb ik weken terug gevraagd of hij morgen vrij kon zijn omdat ik een bijeenkomst heb van m'n werk waar ik heen mocht. Ja was goed. Vervolgens iedere week wel een keer herhaald. Zegt ie vorige week: ja ik heb de 14e een belangrijke bijeenkomst op het werk, leuk he (het was een redelijk unieke kans voor hem)
    Ik: ja leuk voor je, neem je *naam zoontje* dan mee?
    Hij: huh? Want..?
    Ik: omdat ik niet thuis ben
    Hij: oh was ik vergeten.
    Heb hem uiteindelijk dus ook zelf opvang/oppas laten regelen voor morgen.

7. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Oh en hij heeft er nog wel eens een handje van om te zeggen dat hij iets gezegd heeft, terwijl dat niet zo is. Maar dan heeft ie het tegen een vriend ook gezegd of geappt en is hij er heilig van overtuigd dat hij het met mij gedeeld had.
    Alleen als ik dan vraag wanneer hij dat gezegd had is het vaak op een moment geweest dat het helemaal niet kon.

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Hier nog 1 gister was zo'n avond moest alles 2 keer zeggen... opgeven moment zij ik of je worst lust soms zo vermoeiend of soms zijn ze ook niet meelevend of weinig interesse ach ja zonder kunnen we ook niet haha :p

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier ook zo'n niet-luisteraar:
    Luister je wel? Ja. Wat zei ik dan? Ehm...

En als ik iets wil overleggen wat erg belangrijk is, dan zet ik de tv uit en pak ik zijn telefoon af. Anders is hij daar teveel door afgeleid! ;) En afspraken die hij echt niet mag vergeten, laat ik hem zélf in zijn telefoonagenda zetten.

10. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Heel herkenbaar. Zal wel typisch mannendingetje zijn. Als ik merk dat hij niet luistert, gooi ik er voor de lol vaak iets wat seks-gerelateerd is er doorheen, dan is hij opeens weer helemaal scherp, haha.

Wat ik altijd zo leuk vindt, is als hij beweert dat ik hem echt iets niet heb verteld. Dat vraagt ie wanneer ik dat heb verteld dan en dan weet ik precies te vertellen waar en wanneer ik dat al eerder heb verteld, dan zucht hij weer eens en geeft toe dat hij het dan wel niet gehoord zou hebben of vergeten is.

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Dit! :(

12. misa

misa Niet meer actief

Herkenbaar....... Pfffff hahaha! Ook die opmerkingen om te checken of ze echt niet luisteren ken ik.. Hihi

Deel Deze Pagina