Hallo allemaal, Ik en mijn vriend proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik zit nu in ronde 1. Vanaf zaterdag heb ik een heel lichte bloeding, eerst heel lichtroze, nu iets meer helderrood. Mijn menstruatie zou eigenlijk pas de 23e moeten beginnen. Ik vraag me nu echt af wat dit is... Iemand een idee? Alvast bedankt!
hoi,, ik weet niet hoe lang je al gestopt bent met de pil maar het zou een ontpillingsverschijnsel kunnen zijn.dat je lichaam even op gang moet komen.. liefs..
Dankjewel voor je reactie! Ik ben nog maar net gestopt, dus laat ik het daar maar op houden dan. Liefs..
Denk ook dat het ontpillen is. Ik had zelf na het stoppen met de pil na 21dgn al een menstruatie. Ben je van plan je cyclus bij te houden?
@ Elf84: Bedankt voor je reactie. Ik wil mijn cyclus zeker bijhouden. Lijkt me wel handig. Wacht even af tot de 23e, dan zou mijn menstruatie normaal gesproken moeten beginnen, komt ie niet dan zal ik dit maar als menstruatie aanhouden en heb ik mijn eerste na 13 dagen gehad... Ik ben heel lang aan de pil geweest, een half jaar Mirena gehad welke ik moest laten verwijderen omdat mijn lichaam het eruit wilde, daarna nog 1,5 jaar de Nuvaring gehad en nu sinds 1,5 jaar weer aan de pil.
Is zeker handig! Ik doe het ook Zo krijg ik in ieder geval meer duidelijk over mijn cyclus en bijbehorende symptomen. Al is dat deze ronde toch weer anders dan de vorige 3... Blijft lastig te doorgronden dat vrouwenlichaam Edit: ik ben 15jr aan de pil geweest ook.. dus het was sowieso even wennen allemaal!
Klopt! In april gestopt. Daarna 2 menstruaties afgewacht (dus met condoom seks gehad). We zijn nu dus nog maar in ronde 2 met echt proberen. Over een weekje mijn NOD, dus ben benieuwd. Verwacht er eigenlijk helemaal niks van, omdat mijn vriend net voor mn eisprong naar het buitenland is gegaan voor z'n werk (en daar is hij nog steeds). Dus in augustus weer serieus verder
Leuk, spannend! En dit wordt je eerste kindje? Dan zou ik er inderdaad ook niet teveel van verwachten, maar je weet nooit... Ik ben vanaf 28 juni pilvrij en mijn vriend en ik hebben eerst uitgezocht of het geen kwaad kon en hebben toen besloten om meteen voor onveilig te gaan en te zien wat er gebeurt. Ik verwacht voorlopig ook nog niks. Eerst maar eens zien hoelang mijn lichaam erover doet om weer in een normale cyclus te komen...
Yep, eerste kindje Ik vind het super spannend allemaal!! Je hoeft inderdaad ook niet te wachten. Ik wilde dat zelf gewoon. Het idee was 3-6mnd, maar eenmaal gestopt ging het toch kriebelen om sneller te beginnen
Leuk en inderdaad erg spannend! Voor mij wordt het ook de eerste. Mijn vriend heeft al wel een zoontje van 7. Komt me erg bekend voor haha! Wij konden ook meteen niet wachten, laat staan 3-6 maanden!
Stom is dat he Opeens word je super ongeduldig en kun je nergens anders meer aan denken of over praten.. Pfff... Veel succes met het zwanger worden! We komen elkaar hier nog wel tegen
Ja best gek eigenlijk haha! Maar ja, het is niet zomaar iets... Jij ook heel veel succes met zwanger worden! En we zullen elkaar vast nog wel tegenkomen hier!
Ik ben dus al 2 jaar gestopt met de pil en vorige maand bij gynecoloog geweest en zat met een cyste, nu normaal zou ze geen probleem mogen vormen maar je weet maar nooit natuurlijk. Nu bij ik 4 juli bij gynecoloog geweest en ze wist me te vertellen dat mijn eitje klaar zat voor te springen en dag het rond 6 a 7 juli zou kunnen springen. Dus normaal zou ik dan 21 juli mijn maandstonden moeten krijgen, maat nu vandaag verlies ik al redelijk veel bloed, zou dit nu al mijn maandstonden kunnen zijn, dat is volgens mij toch wel te vroeg, of zou dit innestelingbloed kunnen zijn maar het is wel helderrood en eigenlijk ook wel veel. Is ff om zot van te komen ze.....