Ik heb de afgelopen weken een hele zware tijd gehad. Mijn ex heeft een psychose gehad en het heeft bijna een week geduurd voor hij eindelijk opgenomen werd. In die week heeft hij verschrikkelijk lopen spoken en klieren en heb ik dus geen rust gehad. Heb continu in angst geleefd en zelfs nu hij opgenomen is voel ik nog heel veel onrust en slaap ik slecht. Ik heb van mijn huisarts Oxazepam gekregen om rustig te worden en goed te kunnen slapen. Helaas heb ik een peuter rond lopen en durf ik het niet aan om mezelf te "drogeren". Wat zou ik kunnen doen?
Is het geen optie om je kindje een (paar) nachtje(s) uit logeren te brengen zodat jij even bij kunt komen en wat slaap kan inhalen zonder dat je je druk hoeft te maken over of je wel wakker zal worden als er iets met je kindje aan de hand is?
Neem dan een half pilletje... Over het algemeen ga je er echt niet heeel raar van doen Hier ook gebruikt, en geen last van gekke dingen
Ik slik ook oxazepam. Ik heb zelfs een hele hoge dosis geslikt, maar werd dan nog gewoon wakker voor de nachtvoeding en kon overdag normaal functioneren, wel iets versuft. Misschien zou je het een keer kunnen proberen als je kindje logeren is. Sterkte met de hele situatie!
Ik zou je kindje(s) een nachtje uit logeren doen en dan savonds rond 8 uur innemen. Dan voel je wat het met je doet en is het wel veilig.