Vandaag bij de gyn geweest . Helemaal goed , me mannetje doet het perfect !! Zo trots ! . Hij zei dat hij ingedaald is een stuk (dat is al 3 weekjes ongeveer zo) maar dat hij nog niet helemaal diep is ingedaald . Maar wel klaar ligt voor de bevalling , en dat het dieper indalen tijdends de bevalling / weeën gebeurd . Maak me hier eigenlijk geen zorgen over "hij ligt er klaar voor" zei de gyn en vaak dalen ze maar een stuk in en de rest bij de bevalling . Maar nu lees ik hier wel is over bekken metingen en dat het niet past zeg maar als baby'tjes niet helemaal indalen en nog meer dingen over navelstrengetjes enzo Of gaat dat er om als baby'tjes helemaal niet indalen dus ook geen stukje ? Hij is ons eerste kindje dus ik weet zelf niet zo goed hoe dat werkt .
zoals ik het begrepen heb, maakt het helemaal niet uit of je kindje al ingedaald is...het is wel fijn als het van te voren is, omdat als de baby vast in het bekken ligt, je je ook geen zorgen hoeft te maken dat die alsnog in een stuit draait bv. Maar er zijn genoeg baby's die pas bij de bevalling indalen.
Bij ons zit de baby ook nog niet vast in de bekken. Wel heel erg laag, dus dan maakt het eigenlijk niet uit! Maar net zoals bij jou, heb ik ook het een en het andere gelezen en gehoord over het niet indalen en weeen. Maar zolang hij goed beneden ligt, maak ik me geen zorgen meer
Mijn zoontje was helemaal niet ingedaald en deed dit pas tijdens de bevalling. Was toen 38.6dg. Vk heeft zich nooit zorgen gemaakt dat hij niet ingedaald was. nu is de kleine ook nog niet ingedaald en ga ervanuit dat dat ook pas weer bij bevalling gebeurd.