Niet meer aan het werk

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Marisca, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisca

Marisca Lid

10 okt 2006
    69
    0
    0
    Ben vandaag bij de ARBO-arts geweest.
    Zoals sommigen van jullie weten zit ik al een paar weken in de ziektewet, omdat ik overspannen was, m.n. door de situatie op mijn werk. De hele week heb ik in de zenuwen gezeten zeg! Alleen maar voor dit gesprek. Ik zei tegen mijn man, wat als die arts me nou niet begrijpt of ik niet uit mijn woorden kom. Wees gewoon eerlijk had mijn man gezegd. Dus dat heb ik gedaan. Het gesprek is reuze meegevallen. Ben eerlijk geweest en heb verteld waar ik last van heb. Heb ook gezegd dat ik mijn twijfels had of ik het wel zou trekken om terug te gaan, want mij leidinggevende had al aangegeven dat ik niet meer op mijn eigen groep zou komen te staan (werk in de naschoolse opvang), maar ingezet zou worden waar nodig, eventueel zelfs op andere lokaties. Toen zei die arts:"Lijkt me niet wenselijk dat je nu weer aan het werk gaat voor de komende twee weken (dan gaat mijn verlof in), maar als je het er niet mee eens bent moet je het maar zeggen." Ik ben zo opgelucht, zeg! :) [-o< Hij vond het niet verstandig van mijn leidinggevende om me van hot naar her te sturen en dan nog in deze drukke Sintreklaasperiode ook.
    Dus.... ik begin mijn verlof twee weken eerder en ga nu lekker genieten! :whistle:

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Nou als ik dit zo lees heb je dit verlof zeker verdiend! Ga maar lekker genieten!

3. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Geniet ervan meid!

4. Danny

Danny Niet meer actief

nou ga maar lekker genieten meid, je hebt t verdient. Denk maar lekker aan je kleintje wat je heel snel in je armen mag gaan houden.

liefs danny

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Super dat de ARBO arts zo begripvol was!

En nu lekker genieten en niet meer druk maken over je werk ;)

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Geniet er maar lekker van meid! Je hebt het verdient!

7. Marisca

Marisca Lid

10 okt 2006
    69
    0
    0
    Thanx meiden, ga zeker genieten nu. Om te beginnen met een midweekje center parcs, dus dat zit wel goed! :) Vertrek morgen al, dus ik ben een weekje afwezig.
    Het beste allemaal en tot snel!

Deel Deze Pagina