geen reactie kunnen plaatsen

Discussion in 'Over deze site' started by Ior, Dec 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

Hallo,
    Ik heb misschien een hele rare vraag maar weet iemand waarom ik met mijn telefoon (een Nokia N8) geen reacties kan plaatsen? Als ik dat probeer en heb een hele tekst ingetoetst, dan wordt er gezegd dat de tekst te kort is en dat ik minimaal 3 tekens moet intoetsen:(
    Ik vind met telefoon zo makkelijk, laptop en vaste pc staan altijd boven, telefoon heb ik altijd bij me:)

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Vraag is al vaker voorbij gekomen hier, het was iets met Java uitschakelen of zo.

Lotte

3. Ior

Ior Niet meer actief

Dank je, maar dat werkt niet. Heb het geprobeerd, maar als ik dat doe, valt internet steeds weg bij de telefoon. Ben bang dat het gewoon niet gaat lukken:(

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier heeft mijn ook iets uitgezet...de lieverd weet alleen niet meer wat. Ik meende ook dat het Java was.

5. Ior

Ior Niet meer actief

Dat vind ik nou jammer:)

6. Rono

Rono Niet meer actief

Via opera het internet op gaan, dan doetie t wel

7. pocahontass

pocahontass Niet meer actief

opera mini installeren, was hier de oplossing, ben niet handig dus heb het via de telefoonwinkel laten doen

8. Ior

Ior Niet meer actief

Ik zal ff op zoek gaan naar opera, en dan hoop ik dat het werkt:D

9. Ior

Ior Niet meer actief

nou, dit is een test. Heb nu opera op mijn telefoon. Internet is nu in ieder geval wel sneller. Dat is al erg fijn. Dank jullie wel allemaal voor de hulp:D

Share This Page