niet meer actief

Discussie in 'Over deze site' gestart door Sweetlakecity, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Hoi
    ik heb een vraag. Bij toeval kwam ik er achter dat iemand vanaf 2006 :$ niet meer actief was op dit forum. Ik stuurde haar een pb en vroeg aan de juiste persoon waarom krijg jij niet binnen?
    Bij het nazoeken kwam ik hier dus achter. Had namelijk ook niet van deze andere persoon een pb gekregen dat zij de juiste persoon niet was. Erg onhandig dus allemaal.
    Bestaat er op dit forum niet een regel als mensen 1 jaar of hierbij dus wel langer niet meer actief zijn dat ze verwijderd worden?
    Zo komen de namen ook weer open te staan.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Als ik het goed begrijp heb je dus per ongeluk een pb gestuurd aan iemand die sinds 2006 niet meer actief is? Leek haar gebruikersnaam op die van iemand die nog wel actief is?

Wanneer een account wordt verwijderd blijven haar berichten en gebruikersnaam gewoon staan. Deze gebruikersnaam kun je later niet meer gebruiken (om onduidelijkheden en misverstanden te voorkomen).

Op dit moment worden gebruikers die een X periode niet online zijn niet verwijderd. Ik weet ook niet of we dit gaan doen. Maar ik zal het meenemen, bedankt voor de suggestie.

Lotte

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja dat klopt
    Ik was de cijfers vergeten namelijk bij de juiste persoon.
    Dus ik dacht oeps... en ben gaan kijken wie die andere persoon was omdat er prive info bij zat.
    Zal je de naam even doorgeven via pb

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Dank je. We kijken ernaar. Ik zal je pb sowieso uit haar inbox halen.

Lotte

Deel Deze Pagina