Het gaat om dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/312773-code-pampers-lekker-leven.html Ik kan niet naar pagina 2 toe. Wel als ik in mijn instellingen wijzig dat ik maar 10 berichten per pagina wil. Maar standaard heb ik 40 berichten per pagina, en dan kan ik niet naar pagina 2 toe. Hij springt telkens weer naar pagina 1. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
Er stond in een bericht een code die dat zou kunnen veroorzaken. Ik heb dat bericht aangepast, zou je het nu nog eens zou willen proberen? Lotte
Ik heb dit ook al een paar keer gehad met meerdere topics. Als ik dan inderdaad m'n berichten aantal aanpaste, dan lukt het wel. En soms ging t om pagina 5 naar 6 of van 8 naar 9 of van 1 naar 2, heel wisselend. Heb er verder geen aandacht aan besteed, maar zie nu ineens dit topic
Hoi, Zou je dat wel door willen geven? Dan staat er namelijk iets in een bericht wat een foutmelding veroorzaakt. Dit komt vaak voor wanneer er iets wordt gekopieerd van een andere site naar het forum. Lotte
Ja prima, ik zal er aan denken voortaan Zoals ik zei, had er verder geen aandacht aan besteed dus niet bij stil gestaan om t te melden.