hoi meiden.. De laatste tijd voel ik mijn meisje eigenlijk een paar keer per dag, maar vooral 's avonds voor het slapen gaan is heel bijzonder.. ik leg dan mijn hand op mijn buik, tik een paar keer en dan merk ik gewoon dat ze naar me toe komt.. ze reageert (naar mijn gevoel dan he..) echt op mijn hand en dat is telkens zo'n mooi gevoel.. zo van "mama hier ben ik weer". af en toe voel ik iets hards, neem aan dat dat been of vuist is.. Ik voel me gewoon niet meer alleen en dat gevoel is zo prachtig dat ik het liefst met iedereen wil delen, mijn vriend kan nu ook wat voelen, maar het liefst zou ik het hem continu laten voelen.. aaah.. ik had altijd moeite met het besef dat ik zwanger was en nu is het allemaal zo echt.. Alleen het zingen lukt me nog niet echt.. waarom weet ik niet, maar dat voelt nog onwennig.. Hoe maken jullie het contact en voelen jullie je dan ook zo overdreven verliefd haha.. ga ff op bed liggen, knuffelen.. moet me nog aankleden, heb relax dag 8) Fijn weekend!
Hier precies zo, al merk ik dat ik uitzie naar de dag dat ik precies dat heb wat jij hebt. Ik voel de baby af en toe wat bewegen. Soms heb ik het idee dat hij meer tegen de zijkant aan komt liggen, een andere keer zijn het net vingertjes/handjes. Geen idee wat het echt is, maar het voelt zo speciaal! Mijn baby'tje is trouwens wel koppig, want als ik er voor ga zitten is zij/hij nu helemaal stil, maar soms voel ik haar wel opeens als ik even niet oplet. Soms wou ik dat ik de hele dat kon opletten, want het is zo mooi! Ik heb natuurlijk ook nog even en het zal nog allemaal wel duidelijker worden. Wij staan trouwens op het punt om een muziekdoosje te kopen. Dat leek me een goed begin om aan een muziekje te gaan wennen.
is inderdaad een heerlijk gevoel maar het begint daar binnen toch wel krap te worden en vandaag was de baby( gewoon overdag) zo druk dat mijn hele buik echt beurs is + een rib. Maar het blijft bijzonder!
die van ons heeft ook een muziekdoosje van de hema.. nu was ik net bij de hema en ze hadden daar een ander beestje met hetzelfde geluid, dus heb hem ff voor mijn buik gehouden stiekem en ja hoor.. ze herkend het dus wel! x
Voel sinds een week de baby bewegen. Zo'n mooi gevoel! Soms de hele dag niet en dan ineens van die kleine schopjes onder in mijn buik. Echt super. Kan het nog niet met mijn hand voelen, maar dat komt vanzelf wel. Merk wel dat als ik mijn hand op mijn buik leg de baby er tegenaan gaat liggen. Echt grappig. (maar misschien dat dat mijn verbeelding is)
Oooooh Anael.....mooi he! Ik ben ook helemaal in de wolken als ik haar weer voel, hoor! Echt verliefd! Vooral de momenten dat ik echt rustig op de bank zit of in bed lig zijn speciaal. Dan kun je echt ongestoord genieten van die bewegingen. Door dit alles kan ik helemal niet meer wachten tot ik haar eindelijk in mijn armen kan houden... Hebben jullie dat ook?! Worden nog lange weken haha
Bijzonder is het he?Ik voel het nu weer voor het eerst een paar plopje, maar weet het nog goed van de vorige zwangerschap. Dan stond ik bijv alleen in de rij bij de supermarkt en was de kleine aan het schoppen, dan ben je dus toch niet alleen. Stond ik daar met zo'n stomme gelukzalige grijns op mijn gezicht.
zat net in bad.. deed kraan aan.. borrel borrel... kraan uit.. weer stil.. kraan aan.. borrel borrel.. haha.. dat merkt ze dus echt..!
Oooo dat gevoel is geweldig, zooo mooi en speciaal en vooral intiem, jij en je kindje samen! Ik legde altijd met slapen een muziekknuffeltje op mijn buik, dan werd hij altijd rustig (was enorm druk in bed savonds en snachts) Heb ook niet echt gezongen ofzo tegen mijn buik, vond dat ook een beetje onwenning. Met dat muziekknuffeltje hadden we echt even een momentje samen! (en de hele dag door trouwens ook, hij was altijd zoooooo druk )
Oooo dat gevoel is geweldig, zooo mooi en speciaal en vooral intiem, jij en je kindje samen! Ik legde altijd met slapen een muziekknuffeltje op mijn buik, dan werd hij altijd rustig (was enorm druk in bed savonds en snachts) Heb ook niet echt gezongen ofzo tegen mijn buik, vond dat ook een beetje onwenning. Met dat muziekknuffeltje hadden we echt even een momentje samen! (en de hele dag door trouwens ook, hij was altijd zoooooo druk )
Ik voelde de baby voor het eerst toen ik eind 15 weken was en ik vond het geweldig, net een plopje..dat steeds terug kwam. Nu ik iets verder ben (bijna 18 weken) is het al echt geschop geworden en mijn man kan het ook al voelen en dat vind ik vaag, want het is wel vroeg al..Maar ik vind het geweldig en ga er ook echt voor zitten om contact te maken helemaal verliefd dus hihi
Ja, heerlijk gevoel! Ze gaat ook steeds meer reageren en contact zoeken, zo leuk . En elke dag wordt ze sterker en gaat mijn buik harder op en neer
Vind het altijd leuk om te lezen dat anderen daar zo enthousiast over zijn Ik heb dat zelf eigenlijk nooit gehad. In het begin toen ik van die plopjes voelde vond ik het een heel raar idee dat dat kwam van een mensje in mn buik. Toen wat later het echt schopjes werden heb ik heeeel even ervan kunnen genieten. Nu trapt hij zo hard dat hij inwendig mijn rib heeft gekneusd haha. Maar het grappige is wel dat zon kleintje nu zo hard trapt dat je gewoon aan de buitenkant heel mn buik ziet bewegen Blijf het toch een heel vreemd iets vinden zon leven in je buik
Sinds een paar dagen zie ik hele billen en armen en benen uitsteken haha.. Zo erg dat het gewoon pijn doet. Maar ik ben zo gelukkig als ik gewoon weer merk/voel dat ze gegroeid is, en dat ze met mama wilt spelen!
Vandaag heeft mijn vent het voor het eerst ook kunnen voelen: echt te gek! :-D En ik merk ook al een soort van dagritme, ze begint altijd om dezelfde tijd heel erg te bewegen, kan er de klok bijna op gelijk zetten.... HEERLIJK!
ik kan niet wachten maar als je naar mijn banner kijkt zie je dat het nog wel even duurt, het lijkt me zo speciaal
Elke avond als ik in bad lig, is het feest daarbinnen ... vooral als ik met m'n handen zachtjes warm water over m'n buik laat stromen. Daarna ga ik altijd lekker even op bed liggen, even spelen. Ik merk dat ze steeds beter reageert op mijn handen, en ook op die van mijn vriend! Ik vind het ook altijd wel grappig hoe ze in het begin van de middag ineens wakker lijkt te worden. Het liefst midden onder een vergadering ofzo, dan geeft ze ineens een roffel. Ik kan er op zo'n moment nog steeds van opschrikken, om daarna helemaal overstroomd te worden met zo'n warm gevoel, dan wil ik haar knuffelen!