Alles even te veel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Flipper2288, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Moet even van me af schrijven.

Ik ben nu bijna 19 weken zwanger en echt heel blij en gelukkig met mijn zwangerschap, maar soms vind ik het ook gewoon erg zwaar.
    Ik heb moeite mijn werk en mijn studie te combineren. Ik werk 36 uur en ik ben aan het afstuderen momenteel. Het zijn echt die bekende zware laatste loodjes.
    Ik voel me zo emotioneel en kan op dit moment erg slecht tegen kritiek. Ik wil graag iedereen tevreden stellen, maar ik heb het idee dat ik alles maar half doe. weet echt even niet meer hoe ik verder moet.
    alles is even te veel...

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    t klinkt een beetje cru maar laat de andere mensen even barsten.. denk aan jezelf / en je baby en aan je afstuderen dat is op t moment even t belangrijkste.
    de rest komt wel weer.
    en neem af en toe echt ffies voor jezelf lees even iets luchtigs ofzo dan kom je vaak al ffies tot rust

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja idd je moet nu aan jezelf denken en niet aan anderen. nu sta jezelf eens op nummer 1 hoor!

liefs

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Meid; je bent nog niet eens op de helft!

Ik zou je willen adviseren ervan te genieten zolang het kan en rustmomenten in te bouwen voor jezelf, want die echte laatste loodjes komen nog wel!

5. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Haha, ik bedoel, de laatste loodjes van het afstuderen.
    Ben klaar met mijn scriptie maar nu geeft iedereen feedback, en ik had niet verwacht dat het me zo zwaar zou vallen.

Ik weet dat ik qua zwangerschap nog even moet, maar dat vind ik ook weer niet erg, want ik heb nu het gevoel dat ik er nog niet genoeg van heb kunnen genieten.

6. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    en trouwens: jullie hebben gelijk, ik moet ook meer voor mezelf kiezen! en voor de kleine in mijn buik natuurlijk.

Maar ehhh..... laten we dat maar even een uitdaging noemen voor me.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ohw! ;)

Lijkt mij ook heavy hoor!
    Ik had nergens last van tot 20 weken en kan nu niks meer vanwege symfysiolyse. Door het stilzitten ben ik net een opgeblazen pad van al het vocht! :(

De tijd vliegt; dus ik zal je willen adviseren er echt van te gaan genieten!
    Laat jezelf verwennen met een massage, schoonheidsbehandeling of iets anders dat je lekker vindt! Het is iets heel bijzonders en mag niet zomaar langs je heengaan he!

Succes met afstuderen!

Deel Deze Pagina