Niet meer alleen.. mooie babyvoel momenten..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

mijn kereltje begint nu echt sterk te worden, af en toe schrik ik er zelfs van zo hard dat ie schopt! en ook de hele dag door.
    s nachts word ik er wakker van maar dat maakt me niet uit, ook al moet ik vroeg op. dan leg ik mn hand op mn buik en daar gaat hij dan lekker schoppen en duwen. ik voel zelfs af en toe een voetje uitsteken, zo'n bobbel zie je dan ook echt aan de buitenkant.
    op het werk vind ik het lastig van mn buik af te blijven als ik hem voel!
    de laatste dagen voel ik hem steeds aan twee kanten van mijn buik, helemaal rechts bovenin en links onderin. rekt ie zich dan steeds uit ofzo?!

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik voelde de baby door een voorliggende placenta pas laat voor de eerste keer: pas met 20 weken.
    Toen was het af en toe een tikje binnenin de buik dat ik voelde.
    Duurde nog weken voordat ik aan de buitenkant iets voelde en de papa het ook kon voelen!
    Nu sinds kort is het echt heel de dag door feest in mijn buik.
    Ik vind het helemaal geweldig; ik kan er echt van genieten!
    Als papa zijn handen op mijn buik legt of tegen de baby praat reageert hij/zij er meteen op; dat zijn echt fantastische momenten die mijn zware zwangerschap toch nog dragelijk maken!
    Ik zeg weleens; ik zal het nog misen dat mooie gevoel, terwijl mijn lijf al aardig op is!

Deel Deze Pagina