Hoi dames, Afgelopen weekend heb ik gezocht naar een jurkje voor de bruiloft van mijn beste vriend. Ik kwam onderstaand jurkje tegen bij Esprit. Hij stond me erg leuk en ik was eigenlijk meteen verkocht. Toch heb ik hem niet meegenomen, omdat mijn man het misschien niet sjiek genoeg vond.(ik mag ook getuige zijn, dus wil er graag netjes bij lopen). Uiteindelijk nog wat jurkjes gepast, maar het Esprit jurkje bleef toch in mijn gedachte. Ik had een foto gemaakt van het jurkje en iedereen die ik het laat zien, is enthousiast. Nu de vraag; wat voor kleur schoenen en jasje zouden jullie hierbij doen? Moet ik voor petrol gaan, of juist voor beige? Mijn haarkleur is (geverfd) rood, maar dat wordt tegen die tijd misschien wel gewoon donkerbruin. Mijn ogen zijn groen. En ik heb een lichtgetinte huidskleur, wordt snel bruin, maar heb wel altijd rode appelwangetjes. (weet niet of dat staat met beige) De bruiloft is eind april. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik zou voor taupe gaan. Is wat donkerder en staat sowieso mooi bij rood haar en appelwangetjes (heb ik zelf namelijk ook ) Beige is inderdaad niet zo mooi bij rood...
Ik vind het jurkje ook heel mooi, zou net als op de foto beige pumps nemen en een beige colbertje oid. Haar in bruin vind ik denk ik mooier dan rood en misschien een keertje onder de zonnebank voor een licht kleurtje...
Of taupe of beige voor de schoen en het jasje... Zou zeker geen blauw / petrol doen, dan wordt het zo massief en haal je de aandacht weg van het jurkje!
Ja, ik snap wat je bedoelt. Ik vraag me alleen af of ik met beige sta. Ben een beetje bang dat dat het flets maakt. Maar dat moet ik even uit proberen.
Leuk jurkje! Zeker wel chique genoeg hoor! Ik zou zo'n soort model jasje erbij doen en idd leuke pumps.
Als je jezelf te bleek vindt, kan je een spray tan nemen. Dat is tegenwoordig al lang niet meer worteltjesoranje en ziet er heel subtiel en mooi uit (als je naar een goede zaak gaat) En het is ook nog eens een stuk beter dan onder de zonnebank.
Als je nog niet zeker weet of je je haarkleur gaat veranderen zou ik absoluut geen beige doen. Die kleur vloekt echt bij rood haar. Mijn man heeft rood haqr van zichzelf maar als hij beige aanpast maakt dat heel flets. In tegenstelling tot andere roodharigen heeft hij juist een indiaanrode huid als de zons schijnt dus dat komt dan redelijk overeen met jou appelwangen Ik zou juist voor taupe gaan of iets in de kleir blauw van het jurkje en dan in bolerovorm? Contrast is mooi met het jurkje en staat mooi bij rood en bruin haar. Op het plaatje heeft het model een cremekleurig jasje vast. Neem aan dat die ook van esprit is die zou je ook op kunnen zoeken.
Kan je niet iets vinden tussen een colbertje en een bolero in.: Haha lekker dudelijk maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.. Als je echt een colbertje aandoet valt de helft van de jurk weg.. En dat is een beetje zonde
Ja, er zijn ook van die heel korte blazertjes. Die komen net tot aan je ellebogen, zeg maar. Misschien dat ik er zoiets bij kan vinden. Mammietammie: Waar verkopen ze dat jasje? Dat ziet er namelijk ook wel leuk uit en past wel in de stijl van het jurkje.