Zulk nieuws was er een paar jaar geleden toch ook al over implanon? Ik kende wel al zo'n verhaal iig. Maar blijkbaar is het nog steeds niet verbeterd?
ik heb 3 jaar implanon gehad en behalve een laag libido NIETS eraan uit te zetten... altijd dat gezever over van alles en nog wat
Hier ook een tevreden Implanon gebruikster. Ik had wel de tic om dagelijks te controleren of hij er nog zat, je kon hem goed voelen zitten bij mij.
Ook wel handig dat dat middel vrouwen zwanger maakt Maar er zijn 584 alsnog zwanger geraakt, maar hoeveel procent is dat dan? want over hoeveel vrouwen in totaal gaat het dan?
Het is wel verbeterd, met nexplanon - alleen zijn de implanons niet uit de handel gehaald.. lekker slim... Ik heb het zelf ook even overwogen nadat de vlos het adviseerde. Maar de horrorverhalen (die je overigens van alles wel kunt vinden online) hielde me toch tegen. Vooral eigenlijk het verhaal dat het staafje ingekapseld raakte vond ik wel een heel reele optie/bijwerking...
nou ben je lekker mee. wel knap trouwens dat z'n staafje je zwanger kan maken volgens mijn is er meer voor nodig.
Jeetje, ik wilde na de bevalling ook zo een Implanon laten plaatsen. Een kennis van me heeft er ook één. Ik heb eens gevoeld en dat voelt wel heel vies, hoor! Je voelt echt zo een staaf zitten onder je huid, brr. Nou goed, dan maar de prikpil?!
ik ben eens naar de huisarts geweest na mijn tweede bevalling en vroeg om dit staafje en hij zei direct dat raad ik je ten sterkste af... zijn teveel gevallen van zwangerschap bekend met het gebruik van dit antieconceptiemiddel..... is dus echt niet betrouwbaar!
Ik heb ook implanon! Op anticonceptie.nl staat dat het nog betrouwbaarder is dan de pil. 0,1% kans dat je wel zwanger raakt. En ja, hij kan verkeerd geplaatst worden, want dat is het grootste probleem. Mijn HA plaatst hem niet omdat ze zichzelf niet bekwaam vinden. Maar wij hebben een HA in de stad die een cursus heeft gevolgt in Engeland en dus goed bekwaam is. Heb er eigenlijk wel alle vertrouwen in. Wat ik wel K*T vind, is dat ik ipv niet of weinig ongesteld nu te vaak en veel ongesteld ben. Ik kijk het nog 2 maanden aan en anders laat ik hem verwijderen....
Zo! Een kennis van me heeft ook 1 gehad en die is verkeerd geplaats met als gevolg dat ze moest worden geopereerd en ook nog eens een lange operatie omdat het zat ingenesteld... Ik zou het niet eens durven zo'n staafje inlaten brengen haha. Nee geef mij maar gewoon de pil
vanmiddag mijn vriendin op bezoek en haar zusje 16 heeft z'n ding en ze is nu 12 weken zwanger (pas achter gekomen bij 9 weken) ze hebben gekeken en hij zat goed geplaast en alles. daar zit je dan 16 jaar en zwanger omdat het condoom scheurde.
hier ook een implanon gebruikster. Behalve dat de ha wat foutjes heeft gemaakt, omdat hij er te weinig verstand van had, ben ik er wel tevreden over. Heel af en toe iets ongesteld, al was het in het begin wel een keer heel lang.
Ik ben en blijf heel tevreden. Ik snap ook niet ze kunnen zeggen dat je niet kan controleren of ie er wel of niet zit. Ik voelde hem echt heel duidelijk zitten. Echt zo'n staafje vlak onder de huid. Ook heerlijk: drie jaar niet ongesteld geweest . Mijn huisarts adviseerde het ook niet. Toen ik doorvroeg waarom dan niet, was zijn enige reden dat hij het zelf nog nooit had gedaan en het eng vond het verkeerd te doen. Maar dat is toch geen advies? Verwijs iemand dan door. Nu heb ik een spiraaltje maar eigenlijk zou ik veel liever teruggaan naar de Implanon. Maar goed... ik denk dat mijn ventje toch maar eens zijn bijdrage mag leveren in de anticonceptie ...