Ik krijg er een punthoofd van en word er nu wel moedeloos van.. Meneer wil amper meer melk uit de fles drinken..(steeds om willen draaien van rug naar buik, hoofd alle kanten opdraaien) Als ik er een papje van maak, met bambix groei-ontbijt en nestlé buikjespap gaat t er in als zoete koek.. Maar ik kan toch niet van zo'n 4 flessen pap maken?? roosvicee wil ie geen bek opzetten en thee ( beide uit zo'n tuitbeker) is met een paar slokken over de hele dag ook geen succes.. Wat moet ik hem dan geven..of misschien is "hoe" een betere vraag... Ik ga er vanuit dat dit een korte fase is.. door tandjes/ sprongetje/ weet-ik-veel... maar vind t oervervelend...
hier hetzelfde probleem, alleen wil hij ook geen pap meer uit de fles! Dus hier 2 bordjes pap op een dag van opvolgmelk en de laatste fles gaat soms wel en soms niet als het niet gaat maak ik er ook maar pap van, en dangaat het er zo in. Ik denk dat het een fase is maar ja, je weet het niet. Maar hoe meer wij gefocust raken hoe meer die kleintjes het gaan weigeren.
Daar kon je wel eens gelijk in hebben WesDaan.. Gijs krijgt die pap ook gelepeld.. uit een fles probeer ik niet..ik vermoed dat t daar ook net te dik voor is..
Hier ook, is dat de 7 maanden sprong? Tot 2 weken terug had ze niet eens genoeg aan 4 flessen en nu drinkt ze ze allemaal niet leeg. Ze drinkt max 80cc ze wilt ook geen fruit, brood of groente. Zal wel een fase/tandjes zijn inderdaad.