Goed..ik ben er (vreselijk) vroeg bij, maar aangezien de letters al in de winkel liggen mag t vast... Mijn dochters zijn 2,5 en 4,5 en hebben al best veel speelgoed. We vieren de Sint altijd met ons gezin, mijn broer en mijn moeder. Dit resulteert vaak in veel cadeaus. Heel leuk, maar we groeien bijna uit ons huis. Het plan was dus nu iedere dochter 1 groot cadeau te geven en bv 2 kleine dingen erbij. Mijn oudste is helemaal gek van playmobil. Ze heeft al de ark van Noach met veel diertjes, dus ik wil voor haar kijken naar t woonhuis, of t ziekenhuis. Zoiets. Zelf wil ze heel graag t prinsessenkasteel, maar ik denk dat ze aan de eerste 2 langer meer heeft. Voor de jongste weet ik t echt nog niet. Ze vindt vooral de dingen leuk die haar zus heeft al speelt ze daar niet echt mee. Wie heeft er tips? Het budget is ook voor de jongste rond de 100,-. Dat hoeft zeker niet op, maar dan is er een beetje een richting. Alvast bedankt voor t meedenken.
Haha, valt mee hoor. Ik had het eerste Sint cadeau in augustus al in huis. Het is eigenlijk heel slim om zo vroeg te beginnen, vooral als je goed op de aanbiedingen let, etc. En als je je aankopen tot dec. een beetje verspreid, dan zit je in nov/dec ook niet met zo'n groot bedrag wat je ineens uit moet geven. En idd nu heb je ook ruim de tijd om even goed na te denken wat je wil kopen. I.p.v. drie dagen voor 5 dec. de winkel in te rennen omdat je nog niets hebt. Maar goed, terug naar je vraag, haha. - Knutselspullen; klei, kinderschaar, lijm, vingerverf, etc. - Speelgroente/fruit, om winkeltje of kok te spelen. Misschien zo'n leuk setje snijgroente/fruit? - Puzzels. Altijd goed, tijdloos. - Loco. Misschien voor de kleinste nog Bambino Loco, ligt eraan hoe pienter ze is. Anders Mini Loco. - Leuke bordjes, bekers, of een placemat waar ze van kunnen eten/drinken. Hoeft niet altijd speelgoed te zijn wat je geeft, natuurlijk.
hier ook al sint inkopen gedaan... Puzzel van Kikker stickerboekjes voor in haar schoen bv ze krijgt w.s. ook snowboots ik vraag w.s. aan opa en oma een kinderwekker denk ook over bambino loco duplo poppendingen. Ze speelt nl vooral of eigenlijk bijna alleen maar met haar poppen...