Niet meer doorslapen - ik zit er doorheen!

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Pluus, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Hoi Saskia en Mirjam,

We zijn intussen een tijdje verder en ik wil jullie nog laten weten hoe het allemaal verder gegaan is!

Ik had geplaatst dat het erg goed ging nadat ik geen melkproducten meer nam. Dit bleef bij 2 dagen...
    Ik ben toen maar weer begonnen met zuivel want dat was het toch niet...

We zijn uiteindelijk naar een osteopaat gegaan en die merkte spanning op haar darmpjes. Die is haar daarvoor aan het behandelen. Nu na 2 behandelingen poept ze gelukkig weer vaker ook heeft ze geen buikpijn meer!

Op het cb heb ik uiteindelijk huilend gezeten want overdag huilde ze ook steeds meer en ze lag uiteindelijk de hele nacht bij ons omdat ze helemaal niet meer zonder ons wilde slapen. Ook overdag niet!
    Daar adviseerde ze me om weer terug naar de ha te gaan. Dit heb ik gedaan en we zijn vorige week maandag bij de kinderarts geweest.
    Lichamelijk is er gelukkig niets aan de hand, mijn voeding is goed dus dat is het ook niet!

Al met al kwam het er op neer dat ze het vertrouwen in het slapen kwijt was (waarschijnlijk door schrikken)
    We hebben een heel strak schema gekregen en daar zijn we sinds vorige week dinsdag mee bezig!
    Het ging al gelijk 's nachts heel goed! Ze ligt nu heel veel op bed (zelfs in haar eigen bedje en niet meer in de wieg... dit was wel moeilijk voor me maar het is wel beter!)
    Overdag huilt ze nog veel maar de nachten slaapt ze weer compleet door!
    Heel erg fijn!!!!

Het gaat dus weer heel erg veel beter!!!

Nogmaals, heel erg bedankt voor alle adviezen en hulp!! Ik heb er echt veel aan gehad!

2. Saskia

Saskia Lactatiekundige

17 apr 2012
    818
    0
    0
    Hoi,

Fijn dat het beter gaat.
    Je hebt het zeker niet gemakkelijk.

Succes met het schema, ik hoop dat het steeds beter wordt en dat het genieten weer (terug) komt.

Petje af dat je de BV door zet!!! Helemaal TOP.

Bedankt voor je update.

Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina