Baby overdwars in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spikkeltje, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Vanmorgen lag mijn zoontje (6 mnd oud) aan het voeteneinde in zijn ledikant. Op zijn buik, zijn gezichtje richting het voeteneinde, gelukkig niet met z'n gezichtje plat in het matras. Het ledikant staat naast ons bed en hij lag met zijn voeten richting mij, dus hoofdje aan de andere kant. Mijn vraag is of andere baby's dit ook wel doen en of het kwaad kan? We hebben Aerosleep dus het lijkt me niet gevaarlijk, maar ik vind het een nogal aparte slaaphouding zeg maar :) en kan me niet goed indenken dat hij op die manier lekker ligt. Iemand ook een baby met rare slaaphoudingen? Hij heeft overigens een slaapzak, en geen lakentje, dus op dat vlak gelukkig geen gevaar aan het voeteneinde maar omdat zijn bedje een beetje schuin staat vraag ik me af of het daarmee te maken heeft.

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Op zijn kop, een been uit bed of een arm, zittend en dan met haar kop in het matras, helemaal links boven in het hoekje.... Iedere ochtend weer een verassing :D

Paardenbloem, Hannes85, Adje en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.174
    23.254
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Haha, hier hetzelfde! Pas sinds een paar maanden ligt ze redelijk op dezelfde plek, wel in verschillende houdingen.

4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Als het niet lekker ligt gaan ze wel anders liggen of ze laten zich wel horen als het niet wilt lukken. Lekker laten gaan dus.

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Vandaag 7 maanden en al wat tropische houdingen aangetroffen. Half tegen de zijkant met dr hoofd tegen t hoofdeinde. Dr knuffel onder dr koppie als soort van kussen en opgerold in een hoekje met dr knieën onder dr buik.

6. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Precies dit. Houdingen waarvan ik spierpijn krijg als ik er alleen al naar kijk :D

7. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Hier net zo. Lekker aan het slaapgymnastieken :D

8. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Volgens mij begon de mijne al met 10 weken daarmee... we zijn toen ook overgegaan van laken en deken naar slaapzak. Was in december en hij lag elke keer met zijn rug tegen het hoofdeind.

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik hoor niks raars in je verhaal, heel normaal en je zal nog veel meer vreemde houdingen zien

10. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ze kunnen dat op die leeftijd prima zelf bepalen. Geen zorgen maken over 'gezicht in het matrasje'. Dat voorkomen ze zelf wel.

Be Happy vindt dit leuk.
  11. Lieneke2016

Lieneke2016 Niet meer actief

Oh ik vind het altijd erg grappig om de houdingen te zien waarin mijn zoontje blijkbaar toch lekker kan slapen, opgerold bij het hoofdeind, overdwars, ondersteboven maar het aller schattigste als hij met zijn kontje in de lucht op zijn knietjes slaapt:)

12. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Haha ja, die laatste is zó schattig, dat lekkere pamperkontje in de lucht:D

13. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Jaaa, zo lag mijn dochter er gisteravond bij, zo lief!

14. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Mijn dochter gaat haar hele bed door. Megabeweeglijk is ze. Als haar hoofd tussen de spijlen door zou passen, zou die ook buitenboord hangen :D

Vulpen vindt dit leuk.
  15. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    precies dit, en hoe ik ze ook leg later weer hetzelfde liedje...vind het ook eng maar zodra ze zelf kunnen rollen kun je weinig eraan doen behalve geen objecten die kunnen draaien om de nek in bed.

16. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.272
    25.745
    113
    Hier ook altijd een verrassing hoe hij nu weer ligt. Soms moet ik tussendoor een speentje geven en dan moet ik eerst even goed kijken waar dat speentje dan naar toe moet :D. Ik hoor ook regelmatig een harde bonk, omdat hij tijdens het draaien/schuiven/rollen met zijn hoofd tegen het hoofd- of voetenbord komt en dat klinkt heel hol. Hij heeft er nog nooit een kik van gegeven.

Lieneke2016 vindt dit leuk.
  17. Betsy

Betsy Niet meer actief

Haha hier lag ze juist de eerste paar maanden stil, en sinds ze 8 maanden is gaat ze het hele bed door.

Vandaag haar favoriet; op zijn kop met haar billen in de lucht :D

Liekje81 vindt dit leuk.
  18. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat je in het donker voelt waar haar mond is en dan ineens een teen te pakken hebt.... :D

Spikkeltje, Lieneke2016 en Adje vinden dit leuk.
  19. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat probeerd ze sinds kort in de box... Ze snapt niet dat het niet past :roflmao:

Essie3 vindt dit leuk.
  20. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Glow in the dark speentje (backup) en een zaklamp op de overloop. Die dingen gebruiken wij ook om te zien waar die speen heen moet regelmatig moeten zoeken namelijk en ze heeft geen geduld en wordt dan nijdig en dan dus ook wakker...t personeel moet namelijk wel een beetje tempo maken.

Eerst je backup opladen, bedje fouilleren, gelijktijdig speentje geven en het ontvreemde speentje weer op de overloop voor de volgende vermissing.

Deel Deze Pagina