Niet meer doorslapen 's nachts..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liza84, 6 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Liz, ik was ook bang om verandering in te brengen hoor!maar idd gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

ennuh graag gedaan hoor!

Succes en mocht er in de toekomst nog wat zijn ofzo, staat mijn inbox open hoor :D

2. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
  3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Laat ik je sterker vertellen: mijn oudste zoons (24 en 21) kregen vanaf zes weken al een fruithap, dat kreeg iedereen toen! En ze zijn nu flinke gezonde knapen, nergens last van.
    Dat ze nu pas met vier tot zes maanden adviseren komt alleen doordat sommige kinderen allergische reacties vertonen, aldus ons CB.

4. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    Sjongejonge en ik me maar druk maken. De enige reactie die ik zie na 't eten van een hapje zit in d'r ontlasting, maar da's logisch na het eten van vast voedsel :) . Stond er echt van te kijken hoe graag ze d'r fruithapje at.

Nou, ik ga d'r voor, hoor! :)

5. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    hahaha, lache toch, ik vond em in ieder geval zo leuk dat ik hem zelf als avater heb gezet ;)

en inderdaad kisbaba vroegah was het niet anders, ik heb niet anders gedaan, hier kregen ze ook vrij vroeg bijvoeding en dergelijke omdat ik dat ook vroegah kreeg en groot en gezond ben ;) dus waarom mijn kinderen niet ;)

verschil is als je zulke dingen verteld krijg je om je oren dat ze vroegah niets wisten over allergiën en dat alles toen werd afgedaan alsof had je huilbaby's cq lastige baby's. Er zijn zoveel dingen anders tegenwoordig het kan allemaal prima in de mode zijn maar ik houd liever vast aan hoe mijn ouders het gedaan hebben en zoals het destijds goed was dan tegenwoordig ik zie tegenwoordig veel meer kinderen die veel sneller ziek zijn dan dat vroeger het geval was, net zo goed als dat men tegenwoordig steeds langer lijkt te doen om zwanger te worden om maar een raar voorbeeld te noemen, dat alles heeft volgens mij gewoon te maken met de voeding die we tegenwoordig eten, alles is tig keer bespoten, heeft voor je het lekker gebakken op je bord hebt al 10 hormoonspuiten en dergelijk gehad terwijl dat vroeger niet zo was.

Vroeger moest je bijna aan geheel onthouding doen om niet zwanger te worden, tegenwoordig heb je vaker de hulp van artsen en dergelijke nodig om wel zwanger te mogen worden.

6. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    Nou, mn meisje heeft gister 4 voedingen gehad :) . En het ziet ernaar uit dat dit vandaag ook zo is. Het ritme is nog niet helemaal goed(gaap), maar hopelijk komt dat vanzelf..

Gister:
    04.00 210+7
    10.30 210+7
    14.00 210+7
    18.30 210+7+ rijstebloem

Vandaag:
    02.00 "
    09.15 "
    14.15 "
    19.15 "

Wat ik me nu nog afvraag: wanneer doe ik een groentehapje? Ze slaapt nogal veel...

7. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    Naja... Ze hoeft natuurlijk nog niet persé...

8. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    groente zou je in de middag kunnen doen zo rond 17.00 uur...Wat wellicht ook nog een tip is, doe haar na de groentehap in bed (dan heeft ze daar haar buikje vol aan) en kijk dan even wanneer ze weer wakker wordt..dan krijgt ze haar fles voor de nacht ook niet zo vroeg op de avond..Als zenog slaapt dan maak je haar gewoon om 22.00 wakker voor de laatste fles...

Wellicht dat het nu nog iets te vroeg is om de fles waar ze nacht mee in gaat al zo vroeg te doen...

Maar ziet er verder goed uit hoor :)

9. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    D'r komt alleen nog niet veel groente in. Boontjes waren een drama vandaag... Gewoon maar blijven proberen. Maar ze heeft daar dus nog echt niet genoeg aan en wil vrijwel meteen de fles... Ik hoop eigenlijk dat ze gaat schuiven 's nachts, waardoor ze steeds later komt en ik haar dus ook later in de avond de laatste fles kan geven. Uh, snappie? :confused: :)

Vind 't wel super dat het er vier zijn opeens!

10. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    heb je wel eens worteltjes geprobeerd? Deze zijn wat zachter en zoeter van smaak ;)

Op ene gegeven moment gebeurde het ineens hoor, dat de 1e ochtend fles pas om 07.00 was...Als ze eerder wakker werd kon ik haar nog wel tevreden maken met een speentje...

Maar nogmaals, gewoon doen wat jij denkt dat past bij je kindje!

11. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    Grrrr, zoals het nu gaat is ook niet leuk. Ze kwam vannacht om 24.00 en 04.00. Daarna gelukkig pas weer om 10.30, dus ik kon even bijslapen. Maarja, manlief niet.

Ik ben maar weer terug gegaan naar 180 cc en ga maar weer vijf keer aanbieden. Ze komt gewoon extra 's nachts en ik hoop dat dit weer gauw over is. Is dit echt een sprongetje, of?

Ik wacht ook nog maar met hapjes, denk ik. Mama wil het meer dan dat ze het zelf wil, da's ook niet gezond...

Pfff.. Beetje frustrerend die nachtvoedingen, zeg! Grrr.

12. Grassprietje

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Liza het bijvoeden hoeft nu nog geen vervanging van ene fles te betekenen hoor!
    5 flessen van 180 is ook prima hoor!

Ze hebben emt 4 maand wel weer een sprongetje, dus het kan er zomaar mee te maken hebben..

Maaro gnomaals volg gewoon je kindje hierin! alles komt vanzelf wel hoor ;)

13. Liza84

Liza84 Actief lid

19 aug 2007
    101
    0
    0
    Student
    En weer moest ik er om 04.00 uit... Terwijl ze om 23.00 nog de fles had gehad, mét rijstebloem...

Vind het zwaar frustrerend, maar ik weet ook wel dat er anderen zijn die 's nachts vaker het bed moeten verlaten.

Maar ja, wat moet ik nou? Krijgt ze niet genoeg, ofzo?

14. Anique

Anique Niet meer actief

Ons zoontje slaapt de laatste week ook opeens niet meer door, hij ligt er altijd rond 21 uur in, en een poos werd hij dan weer s'ochtends (7 uur ofzo) weer wakker. Maar nu word hij opeens om twaalf uur, half 1 weer wakker en om 4 uur weer... hoe komt dit? Soms huilt hij trouwens heel even en dan slaapt hij weer verder, maar vaak blijft hij ook huilen en zit er niets anders op dan een flesje te geven... Can is nu 5 en een halve maand en ook verkouden.. kan het daar soms iets mee te maken hebben?

Deel Deze Pagina