Hallo, We hebben sinds een paar weekjes een probleempje met ons zoontje. Hij sliep namelijk al vanaf zijn 5e week door. Maar nu sinds hij 4 maanden is, wordt hij 's avonds of 's nachts een keer wakker. Hij brult dan onbedaarlijk en houdt niet op. We hebben alles al geprobeerd om hem weer in slaap te krijgen, maar een speen wil hij niet, die werkt hij er zo weer uit. Het enige dat helpt, is een fles... Maar aangezien hij al aardig zwaar is willen we hem niet weer op 6 flessen hebben.. 's Avonds krijgt hij zijn laatste fles rond 20.30 uur met rijstebloem (3 el) en normaal sliep hij dan tot 07.15 uur. Vandaag was het 05.00 uur, gisteren 11.30 en 0.00. Er zit dus ook geen regelmaat in. Help?
Mijn kleintje had dit ook rond de vier maanden (ik had eenzelfde topic als jij geopend ). Bij haar was 't een sprongetje en ze wilde gewoon echt een flesje. We lieten haar eerst echt een tijd huilen(frustrerend of niet?) en zoals jij ook al zei: alleen een flesje hielp.. En naar mijn idee is dat dan ook echt wat ze nodig hebben... Soms hebben ze gewoon een inhaalslag of stukje troost nodig... Ik zou hem toch maar gewoon een flesje geven.. Hoe lang en zwaar is hij, als ik vragen mag? Sterkte. Jullie moeten er echt even doorheen..!
Hij is 70 cm en 8800 gram. Het bureau zei ook dat een flesje om te troosten geen kwaad kan, maar ik ben zo bang dat ie hieraan gaat wennen. Het lijkt ook alsof hij een tandje krijgt...
Ja, zo gaat dat hier ook. Sprongetje, tandjes. Dat houdt je beeb behoorlijk bezig... Ze slaapt nu nog niet echt door, d'r tandjes kunnen elk moment uitbreken... Probeer gewoon geduldig te zijn en het flesje te geven. Er zit niet veel anders op. Maar weet in ieder geval dat je niet uitzonderlijk bent. Ik herken het helemaal!