Help! Zoontje gevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spoiled, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Voel me zo'n waardeloze moeder, zoontje lag net op ons bed. Had een kussen aan beide kanten, maar hij is toch naar beneden gevallen. Huilde eerst heel hard met tranen. Na een paar minuten was dat over en begon hij weer te lachten en te rollen.

Hij heeft geen rode plekken en als ik aan zijn hoofdje, benen en armen zit, dan huilt hij niet.

Een paar minuten geleden begon hij weer hard te huilen, maar meer (denk ik) omdat hij niet naar bed wilde gaan. Hij is nu weer stil en kijkt goed om zich heen.

Moet ik naar de HA? Voel me echt zo schuldig en ben bang dat hij er iets aan over houdt:(

2. misa

misa Niet meer actief

Jeetje wat vervelend en naar! kan me indenken dat je je rot voelt. Ik zou zeker even de ha bellen om te overleggen.
    En hem elke 1 a 2 uur wakker maken.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    schrikken!
    lijkt mij dat er niks aan de hand is als je alles mag aanraken, maar je kan allicht bellen

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

als hij nog goed reageert is er waarschijnlijk niets aan de hand,

Mijn dochter is pas geleden van de bank gevallen, ik had haar in de box, een vriendin van me was op bezoek en die haalt haar eruit, ik ga even naar de keuken om drinken te pakken, komt die vriendin naar me toe om te helpen, ik er vanuit gaand dat dochterlief weer terug in de box zit..

horen we opeens een knal..... ze bleef helemaal hangen in haar schreeuw en toen ik haar een keer op de rug klopte kwam het eruit, en toen bleef ze huilen,

maar ze was nog wel alert, reageerde goed, volgde je nog met de ogen,

alleen een dik blauw ei op het hoofd,

vriendin was natuurlijk ook erg geschrokken en voelde zich zo verschrikkelijk,

Je voelt je nu natuurlijk even schuldig, maar het is gebeurd, je kunt het niet meer terug draaien, let goed op of hij nog "zichzelf"is , pakt hij de fles nog goed, reageert hij nog op jou stem, volgt ie je nog met de ogen,

wanneer hij zwakjes overkomt, of de "puf" niet heeft een reactie te geven dan zeker even de ha bellen.

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Zo te lezen gaf hij meteen een goede reactie, namelijk huilen. Als ie verder alert is, goed drinkt en eet en normaal reageert is er wrs. niet veel aan de hand. Gewoon ff in de gaten houden. Als je denkt of het gevoel hebt dat hij wat anders reageert dan anders, dan wel ff de HA bellen.

6. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Bedankt allemaal. Zoontje heeft nergens last van, ik daarentegen sta soms nog steeds te trillen op m'n benen:)

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    de eerste 24 uur moet je hem om 2uur wakker maken en kijken of hij normaal reageert. we moesten dat doen toen mijn zoon veel oudere leeftijd van bed was gevallen. was ook gn blauwe plekken of huilen etc. dat was wat HA zei. je moet wel hem laten checken of bellen naar je ha.

Deel Deze Pagina