Poeh! Wat een hoop keus weet echt niet welke nou echt leuk is Iemand een aanrader?Wil een leuke maar niet te prijzig... Welke hebben jullie?
Ik heb die van Woezel en Pip. Was z'n geld meer dan waard, mijn zoontje vond het tot een paar weken geleden erg leuk. (was ongeveer 20 euro volgens mij )
Ik heb die van winnie de poeh. Helemaal geweldig! Met leuke muziekjes. Weet niet meer wat hij kostte,mijn dochter van inmiddels 5 heeft er namelijk ook gebruik ban gemaakt. Hij is volgens mij nog wel te koop
Ik heb er een van Tiny Love, was wat duurder, maar een hele grote hit hier, en hij draait 20 minuten onafgebroken, vind ik erg prettig, niet iedere 3 minuten opwinden. Ook de muziek kan uit, ook wel eens fijn!
Ik heb een mobiel met 4 Dikkie Dik's eraan. Gekregen van mijn zusje, maar het is hier een grote hit! Dit is 'm: bol.com | Dikkie Dik Mobiel, Happy Horse | Speelgoed, maar tering zeg...ik zie dat dat kreng nog duur is !
De woezel en pip. Erg leuk alleen wil mijn dochter niet in de box dus heb m maar een paar keer gebruikt. Heb m nu te koop haha. Als je interesse hebt, laat het maar weten dan.
Hier hebben we jaren die van nijntje gehad en was een groot succes. Hij is ook te koop. Als je interesse hebt stuur maar even een pb. Is er eentje met felle kleurtjes.